Helinate, logode buum asendub m-mängude omaga, ennustab uuringufirma Emor.
Euroopa prognoosi järgi kasvab 2002 aasta m-mängude 233 mljoni EUR suurune käive kolme aastaga 3 mljardi EUR suuruseks, selgus Tartu turunduskonverenstil esitletud Emori uuringust.
Noorte seas kuuleme üha sagedamini: ?Ilgelt oleks vaja telefoni ? mis su ussimängu rekord on?? Aeg on näidanud, et Eesti inimesed on viktoriinide hullud - hääletamine raadio, TV mängudes, küsitlustes.
Värvilised ekraanid, polüfoonilised helinad ja muu ?entertainment? on pop eelkõige Kaug-Ida riikides. Kuid ka eestlased on näidanud üles huvi selle teenuse vastu, kuid määravaks saab kindlasti vastavat võimalust pakkuva telefoni maksumus.
Artikkel jätkub pärast reklaami
MMS ? eeldab paremat tehnilist taset nii endal kui sõpruskonnal (Siemens, Samsung) ? sõltuvuses rahakotipaksusest.