• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,03%39 573,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,62
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,03%39 573,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,62
  • 19.05.03, 16:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bussiliiklus Tallinna naabervaldadesse harveneb

Kuna Harju Maavalitsus loobus liinide osalisest doteerimisest, harveneb bussiliiklus Tallinnast naabervaldadesse, teatas Raepress.
Tallinna ühistranspordi ühtses piletisüsteemis olevatest bussiliinidest ulatuvad Harju maakonna piiridesse kuus bussiliini. Need on liinid 1A, 18, 27, 29, 34 ja 38. Eelnevatel aastatel on Maavalitsus osaliselt neid liine doteerinud 1,5 miljoni krooniga aastas.
27. veebruaril 2003 teatas aga maavalitsus, et keeldub nende liinilõikude toetamisest ja soovitas raha küsida Tallinna naabervaldadelt. Linnavalitsus pöörduski märtsikuus Viimsi, Harku, Saue valla ja Maardu linna poole ettepanekuga sõitjateveo osaliseks doteerimiseks.
Viimsi ja Harku vald leidsid võimaluse kulude osaliseks katteks vastavalt 200 ja 80 tuhat krooni. Maardu linna ja Saue valla eelarves selleks raha ei leidunud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

'Olukorras, kus Harju Maavalitsus bussiliinide doteerimisest loobus ja Tallinna naabervaldade kohalikel omavalitsustel pole selliseid kulutusi selle aasta eelarvesse planeeritud, tulebki alates esimesest juunist Harju maakonda ulatuvate bussiliinide sõidugraafikutes olulisi muudatusi teha,' ütles Tallinna abilinnapea Toomas Vitsut.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele