Turul on märgata kahte tüüpi lähenemist ? firmad, kes ehitavad endale ja firmad, kes ehitavad teistele. Kvaliteet müüb hästi esimeste hulgas, teiste puhul on sageli määravaks hind.
Kui kaua põrand sel juhul oma välimuse säilitab ja kui palju uuel omanikul hoolduse eest välja tuleb käia, ei ole oluline, ütleb Arvi Mägin Auma Expo Põrandamaailmast. Auma Expo kasvatas teises kvartalis kodupõrandate müügimahtu, seda nii parketi kui põrandavinüülide osas, tagasiminekut oli märgata ühiskondlike ja äripindade ehitamisel. Ehitusse investeerides saab aga põrandat teha vaid korra. Kui seinu võib ka tööd katkestamata garantiiajal üle värvida, siis põrandaid vahetada ja remontida saab vaid vahepeal välja kolides.
Lincona tegevdirektor Rain Vainiku sõnul on Lincona Põrandakeskuse areng jätkunud sujuvas tõusujoones ? sel aastal müüdi 7 rohkem kui möödunud aastal.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Võrdselt positiivselt on arenenud kõik kaubagrupid, ka need mis siin tabelis kajastamist ei leia. Näites väga hästi on müünud vaipkatteid (muuhulgas Olümpia hotelli tubadesse) ning järjest populaarsemad on väga mitmesugused erinevad puitpõrandad. Üksikuid eriti eredaid õnnestumisi Vainik välja tuua ei saa, kuid paar-kolm väga korralikku objekti on tulemas teisel poolaastal.
Margus Amor Rautakesko AS tootejuht tõdeb, et neil olid tulemused oodatust natuke kesisemad, kuid põhjendab seda ?lühikese juuni? ja aiahooaja nihkumisega aprillist maisse.
Tagasihoidliku müügitulemustega kvartali põhjuseks on tõenäoliselt suve alguse venimine, kohe kui soojemaks läks, ehitustegevus hoogustus.
Paljud objektid, mis talvel pidid käiku minema ei läinud, tõdeb Vadim Apuhtin Kuldvillakust. Järgmine kvartal tuleb kindlasti parem, lubab ta, ja lisab et kvartalialguse müügitulemustest on seda juba praegu näha.