• OMX Baltic−0,28%293,91
  • OMX Riga−0,11%915,75
  • OMX Tallinn−0,44%1 969,71
  • OMX Vilnius0,18%1 235,26
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,22%9 256,3
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,57
  • OMX Baltic−0,28%293,91
  • OMX Riga−0,11%915,75
  • OMX Tallinn−0,44%1 969,71
  • OMX Vilnius0,18%1 235,26
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,22%9 256,3
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,57
  • 24.12.03, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Müügimeeskond valis 2003 parima reklaami

Mis teeb ühe reklaami toimivaks, kuid teist ei märka keegi? Mis on hea reklaam? Ühest vastust on raske leida. Mõne arvates peaks see olema naljaks, teine usub õpetlikkusesse jne.
Äripäeva reklaamiosakond otsustas valida 2003. aasta parima reklaami oma lehe veergudel ilmunute hulgast. Panime paika kriteeriumid, mille alusel valik toimub:
- suunatud firmalt firmale- päevakajaline- visuaalselt hästi kujundatud- huvitavalt suunatud sõnum- uudsus- arusaadav ja selge lahendus

Artikkel jätkub pärast reklaami

Esimesel valikul osales 15 erinevat kujundust, mida hindasime
kümnepallisüsteemis. Pärast esimest valikut jäi sõelale viis reklaami:
- Merko Ehitus- Eesti Ühispank- Tele2- Võru Juust- Hydro Texaco Eesti
Seejärel läksime oma punktijaotuses teisele ringile, kus selgus ka võitja, milleks osutus Võru Juustu reklaam.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele