Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Müügimeeskond valis 2003 parima reklaami
Mis teeb ühe reklaami toimivaks, kuid teist ei märka keegi? Mis on hea reklaam? Ühest vastust on raske leida. Mõne arvates peaks see olema naljaks, teine usub õpetlikkusesse jne.
Äripäeva reklaamiosakond otsustas valida 2003. aasta parima reklaami oma lehe veergudel ilmunute hulgast. Panime paika kriteeriumid, mille alusel valik toimub:
- suunatud firmalt firmale- päevakajaline- visuaalselt hästi kujundatud- huvitavalt suunatud sõnum- uudsus- arusaadav ja selge lahendus
Esimesel valikul osales 15 erinevat kujundust, mida hindasime
kümnepallisüsteemis. Pärast esimest valikut jäi sõelale viis reklaami:
- Merko Ehitus- Eesti Ühispank- Tele2- Võru Juust- Hydro Texaco Eesti
Seejärel läksime oma punktijaotuses teisele ringile, kus selgus ka võitja, milleks osutus Võru Juustu reklaam.