Saku Õlletehase Kiss siidrisarja müük on esimese kolme kuu jooksul tõusnud üle kolme korra (223%) võrreldes mullu sama perioodiga, teatas firma börsile.
Tõus toimus tänu uute purgi- ja plastik-toodete turuletoomisele. Eesti siidriturg tervikuna on sama perioodi jooksul kasvanud 73%.
Käesoleva aasta esimeste kuudega on ettevõte suurendanud oma turuosa 34%ni, aastal 2003 moodustas Kiss 25% siidriturust. 2004. aasta eesmärgiks on 35% kodumaisest siidriturust.
Saku Õlletehas investeeris tänavu aasta alguses plastikpudelis jookide villimisseadmesse eesmärgiga laieneda plastikpakendis jookide turul. Investeeringu kogumahuks oli 23 mln krooni. Ettevõttel on klaaspudeli-, purgi-, vaadi- ja plastikpudelis toodete villimisseadmed.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Viimase poole aasta jooksul on Saku Õlletehas laienenud plastikpakendis toodetega joogiturul laiemalt. Eelmise aasta teisel poolel sisenes ettevõte plastikpakendis toodetega kalja ja limonaadi turule ning on tänaseks päevaks toonud plastikpakendis turule õlled, siidrid ja gin long dringid.