Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Firmad eelistavad lehereklaami

    TNS Emor reklaamipanuste monitooringu AdEx andmetel kulus esimese kolme kvartali 690 miljoni kroonisest käibest suurim osa (45%) jätkuvalt ajalehtedele ning televisiooni osaks jäi 24%.
    Enamreklaamitud tooteharud on mobiilside, autod, jaekaubandus, tööpakkumised, koduhügieen, ehitusmaterjalid, pangandus, ravimid.
    Käesoleva aastal on raadioeetris kõlanud üle kahe korra enam jaekaubandusettevõtete reklaame kui eelmise aasta kolmel esimesel kvartalil, oluliselt vähem aga alkoholi ja toitlustusasutuste reklaame. Ajalehtedes on olnud märgatavalt enam kinnisvara, autode ja reisiteemalisi reklaame, vähem kontserdi-, koolitus- ja ehitusmaterjalide reklaame. Ajakirjades on suurenenud telekommunikatsiooni- ja rõivareklaamide hulk, kuid kõige märgatavamalt vähenenud finantsteenuste ja autoreklaamide arv. Televisioonis oli klippide arvu kasv olnud suurim (üle kahe korra) mobiilside, ravimite ja naiste hügieenisidemete vallas, suurimaks kukkujaks muidugi mõista valimisreklaam.
    Suurimad reklaamijad käesoleva aasta üheksal kuul olid Procter & Gamble, EMT, Tele2 Eesti, Elion Ettevõtted, L?Oreal, Reckitt-Benckiser, Radiolinja, Ühispank, Coca-Cola Company ja Kesko Food.
    Procter & Gamble on kuulunud väga kaua reklaamijate esitabelisse, sest reklaamitavaid brände on palju, näiteks vaatlusalusel perioodil investeeriti 23 erineva brändi meediareklaami.
    Kui aasta esimene kvartal näitas reklaamikäibes väikest langust (-2%), siis teise kvartali kasvutempo oli tänu europarlamendi valimiskampaaniatele suhteliselt kõrge (11%) ning kolmanda kvartali kasv jäi keskmisele tasemele (8%).
    Kolmandas kvartalis suurenes ajalehtede reklaamipinna maht 12%, reklaamikäive 9%. Ajakirjade reklaamikäibe kasv (12%) ületas esmakordselt ajalehereklaami käibe kasvu ja seda suurema väljaannete arvu tõttu võrreldes 2003. aasta kolmanda kvartaliga, kus puudusid veel näiteks Auto Bild, Diivan, FHM, e5, Köök, Nash Klub. Ajakirjade reklaamipind kokku suurenes 18%. 2004. aasta reklaamituru käibe kasv jääb tõenäoliselt 4?9% piiresse. Telereklaamisekundite arv suurenes võrreldes 2003. aasta kolmanda kvartaliga 28% (sellest prime time?i ajal 25% ja off prime?i ajal 31%).
    Autor: Esta Kaal
  • Hetkel kuum
Andrus Hiiepuu: kustkohast tulevad ja kuhu kaovad eesmärgid?
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
LHV tippjuht lahkub ametist
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Volkswagen Golf 50: kuidas Põrnika järeltulijast kujunes hea auto mõõdupuu
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Raadiohommikus: seentest elektriautode suuromanikuni Jäta oma küsimus hommikuprogrammi külalistele
Äripäeva raadio reedene hommikuprogramm sisaldab mitut uudist – kiiresti arenevas seente maailmas tegutsev Eesti idufirma teatab oma värskest saavutusest ning selguvad arvamuskonkursi Edukas Eesti nominendid.
Äripäeva raadio reedene hommikuprogramm sisaldab mitut uudist – kiiresti arenevas seente maailmas tegutsev Eesti idufirma teatab oma värskest saavutusest ning selguvad arvamuskonkursi Edukas Eesti nominendid.
Viljar Arakas ja Robert Kitt said eelarvenõukokku
Eesti Panga nõukogu nimetas teisipäeval toimunud istungil ametisse Eesti eelarvenõukogu uue koosseisu, mis alustab tööd mai keskpaigas.
Eesti Panga nõukogu nimetas teisipäeval toimunud istungil ametisse Eesti eelarvenõukogu uue koosseisu, mis alustab tööd mai keskpaigas.