Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Info-Auto rahvaauto Fordi jõulukampaania tõi TOPs kõrge koha
Info-Auto jõulukampaania kestab kolm nädalat, mida toetab veel ka raadio ja internetireklaam. Jõulukampaania eelarve tuleb puhtalt Info-Auto turunduseelarvest.
Lisaks jõulukampaaniale on Info-Autol käimas ka veel uue Landrover Discover 3 turule toomise kampaania, mis kestab kaks nädalat. Discoveri reklaami maksab osaliselt kinni importöör Soomest.
Aastas korraldab Info-Auto Fordi mudelitele, mis on kõige enam ostetud ja saavutanud seetõttu ka rahvaauto staatuses, umbes 3-4 suuremat müügikampaaniat. Lisaks veel ka 4-6 imagoreklaami. Nendele kampaaniatele lisandub veel ka Volvo reklaamid, umbes 8 promokampaaniat ja 6-8 imagokampaaniat. Landroverile ja Jaguarile on Info-Auto teinud vaid imagoreklaami.
Selle aadta kümne kuu kokkuvõttes on Info-Auto printreklaamimaht kogu meediamahust kõige suurem 68%. Järgneb telereklaam 28%, raadio 3% ja siis ülejäänud välireklaam ja internet.
Printreklamis jäi esikümnest napilt välja Eesti Energia, kes teavitas kahes päevalehes uutest tariifidest. Eesti Energia oli 11 kohal.
Printreklaamis on reklaamimahtu suurendanud ka Pindi Kinnisvara, mis tõusis võrreldes eelneva nädalaga 18ndalt kohalt kümnendaks.
Telereklaami TOPis on esimesed neli juba mitmendat nädalat muutumatu.