• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,12%39 938,2
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,12%39 938,2
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • 07.12.04, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Info-Auto rahvaauto Fordi jõulukampaania tõi TOPs kõrge koha

Info-Auto jõulukampaania kestab kolm nädalat, mida toetab veel ka raadio ja internetireklaam. Jõulukampaania eelarve tuleb puhtalt Info-Auto turunduseelarvest.
Lisaks jõulukampaaniale on Info-Autol käimas ka veel uue Landrover Discover 3 turule toomise kampaania, mis kestab kaks nädalat. Discoveri reklaami maksab osaliselt kinni importöör Soomest.
Aastas korraldab Info-Auto Fordi mudelitele, mis on kõige enam ostetud ja saavutanud seetõttu ka rahvaauto staatuses, umbes 3-4 suuremat müügikampaaniat. Lisaks veel ka 4-6 imagoreklaami. Nendele kampaaniatele lisandub veel ka Volvo reklaamid, umbes 8 promokampaaniat ja 6-8 imagokampaaniat. Landroverile ja Jaguarile on Info-Auto teinud vaid imagoreklaami.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Selle aadta kümne kuu kokkuvõttes on Info-Auto printreklaamimaht kogu meediamahust kõige suurem 68%. Järgneb telereklaam 28%, raadio 3% ja siis ülejäänud välireklaam ja internet.
Printreklamis jäi esikümnest napilt välja Eesti Energia, kes teavitas kahes päevalehes uutest tariifidest. Eesti Energia oli 11 kohal.
Printreklaamis on reklaamimahtu suurendanud ka Pindi Kinnisvara, mis tõusis võrreldes eelneva nädalaga 18ndalt kohalt kümnendaks.
Telereklaami TOPis on esimesed neli juba mitmendat nädalat muutumatu.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 1 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele