• OMX Baltic−0,37%293,44
  • OMX Riga0,01%910,81
  • OMX Tallinn−0,56%1 925,07
  • OMX Vilnius−0,24%1 262,33
  • S&P 5001,56%6 654,72
  • DOW 301,29%46 067,58
  • Nasdaq 2,21%22 694,61
  • FTSE 1000,16%9 442,87
  • Nikkei 225−0,82%47 695,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,91
  • OMX Baltic−0,37%293,44
  • OMX Riga0,01%910,81
  • OMX Tallinn−0,56%1 925,07
  • OMX Vilnius−0,24%1 262,33
  • S&P 5001,56%6 654,72
  • DOW 301,29%46 067,58
  • Nasdaq 2,21%22 694,61
  • FTSE 1000,16%9 442,87
  • Nikkei 225−0,82%47 695,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,91
  • 14.12.04, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EMT mõlema tabeli esiotsas

Telereklaamis on märkimisväärne EMT jätkuv püsimine esireklaamijate hulgas ning viimaste kuude väikseim vahe reklaamisekundite arvu poolest telereklaamijate pingerea liidri Procter & Gamble?iga.
Jätkuvad ka teiste telekommunikatsioonifirmade jõulueelsed aktiivsed reklaamkampaaniad kõigis reklaamikanalites.
Trükimeedias oli sel nädalal reklaamimahu poolest suveräänne liider Info-Auto. Peale Info-Auto ületas ka Uus Maa ja EMT reklaamimaht ajalehtedes kümmet lehekülge.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Margo Veskimägi

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele