• OMX Baltic0,21%291,98
  • OMX Riga0,42%914,81
  • OMX Tallinn0,06%1 910,51
  • OMX Vilnius−0,08%1 259,44
  • S&P 5000,37%6 796,29
  • DOW 300,48%47 311
  • Nasdaq 0,65%23 499,8
  • FTSE 100−0,06%9 771,61
  • Nikkei 2251,34%50 883,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,95
  • OMX Baltic0,21%291,98
  • OMX Riga0,42%914,81
  • OMX Tallinn0,06%1 910,51
  • OMX Vilnius−0,08%1 259,44
  • S&P 5000,37%6 796,29
  • DOW 300,48%47 311
  • Nasdaq 0,65%23 499,8
  • FTSE 100−0,06%9 771,61
  • Nikkei 2251,34%50 883,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,95
  • 14.12.04, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EMT mõlema tabeli esiotsas

Telereklaamis on märkimisväärne EMT jätkuv püsimine esireklaamijate hulgas ning viimaste kuude väikseim vahe reklaamisekundite arvu poolest telereklaamijate pingerea liidri Procter & Gamble?iga.
Jätkuvad ka teiste telekommunikatsioonifirmade jõulueelsed aktiivsed reklaamkampaaniad kõigis reklaamikanalites.
Trükimeedias oli sel nädalal reklaamimahu poolest suveräänne liider Info-Auto. Peale Info-Auto ületas ka Uus Maa ja EMT reklaamimaht ajalehtedes kümmet lehekülge.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Margo Veskimägi

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele