Tormi tõttu mitu päeva elektrita olnud pere sai ebameeldiva üllatuse osaliseks ?900kroonine mobiiliarve Eesti Energia hädaabitelefonile helistamise eest.
?Kui Eesti Energia oleks öelnud, et kõneminut on nii ja nii kallis, siis ei oleks ju toru otsa muusikat kuulama jäänud,? ütles Andres Guff Eesti Päevalehele.
?Raadios ja televisioonis korrutas Eesti Energia, et kõigist riketest teatage hädaabinumbrile 1343 ja kuna liinidel on järjekord, siis ärge pange telefoni ära, vaid oodake,? lausus Guff.
Näiteks soovitas Eesti Energia virtuaalteeninduse peaspetsialist Marko Külaots pühapäeval, et hädasolijad saadaks võimalusel ise või laseks kellelgi teisel saata infot elektririketest e-posti teel. Külaots põhjendas seda küll aja säästmisega, kuid ei maininud sõnagi rahast, mis inimestel tühja kulub.
Eesti Energia jaotusvõrgu kommunikatsioonijuht Kaie Saar tõdes, et numbrile 1343 helistades ning ka kõnele vastamist oodates tiksub aeg tõesti tavalise kõneminuti hinnaga.
Kui tavaliselt tuleb kliendil oodata kõige rohkem minut aega, siis pühapäeval oli sel numbril helistajaid väga palju. ?Pühapäeval prooviti meie telefonile, kus vastas 50 inimest, helistada 21 000 korda ja vastu võtta suutsime 6000 kõnet,? lausus Saar.
Unineti turundusosakonna juht Jaanus Tiit soovitas inimestel teha avaldus telefonioperaatorile, siis saavad nad Eesti Energiaga lahendust otsida.
EMT pressiesindaja Kaja Pino kinnitas, et ka nende firma kaalub võimalusi niigi kannatanud inimestele selles küsimuses positiivseid lahendusi leida.
?Kindlasti arutame ka seda, kuidas tulevikus sellises olukor-ras teadete vastuvõtmist oluliselt paremini korraldada,? ütles Eesti Energia jaotusvõrgu kommunikatsioonijuht Kaie Saar.
Seotud lood
Tartu Ringtee suurema liiklustihedusega lõigu äärde kerkib 2025. sügiseks uus omanäolise modernse arhitektuuriga pilkupüüdev ärihoone „Raja Keskus“. Ärihoone toob Tartu linna juurde umbes 2500 ruutmeetrit kvaliteetset kaubandus-, teenindus- ja büroopinda.