Eile võtsid kaks meest vähem kui aasta jooksul juba viiendat korda samal põhjusel vahuveini: järjekordne bussifirma on alla neelatud.
Need kaks meest olid mõistagi Tarbuse juhatuse esimees Valter Keis ja nõukogu esimees Aivo Pärn. Teisel pool lauda võtsid istet Rakvere ATP nüüd juba endised omanikud Kalju Einmann, Hardo Sulger ja Jaan Lugenberg, kirjutab Postimees.
Veel eile hommikul kolmele Rakvere kandi mehele kuulunud firma teenindada on kõik neli Rakvere linnaliini ning enam kui 70 protsenti Lääne-Viru maakonnaliinide turust. Lisaks sõidavad Rakvere ATP bussid ka kaugliinidel.
Rakvere ATP on suur bussifirma ning selle sisseostuga sai kunagisest Eesti bussinduse hädavaresest Tarbusest veelgi suurem ettevõte. Rakvere ATPst on Tarbuse grupis peale Tarbuse suurem vaid mullu suvel ostetud Pärnu ATP, ettevõtet annab ehk võrrelda märtsi algul soetatud Saaremaa Neomobilega.
36 bussiga Rakvere ATP annab tööd 110 inimesele. 22 miljoni kroonise käibe juures teenis firma mullu Eesti kriisis vaevlevat bussindust arvestades täiesti korraliku 570 000 krooni suuruse kasumi.
Tarbuse grupile kuulub Pärnu ATP, mis ostis omakorda ära kohaliku konkurendi Skorpion P.J. Lisaks Rakvere ATP-le ja Saaremaa Neomobilele kuulub ettevõttele 70 protsenti Hiiumaa bussifirmast Tiit Liinid.
Tarbuse ja tema tütar- ning sidusettevõtete teenindada on praegu Tartu maakond, Pärnu linn ja maakond, Saaremaa ja Hiiumaa, Lääne-Virumaa, üks Jõgevamaa liin ning alates tulevast aastast Rapla maakonna liinid.
Seotud lood
USA NYSE ja Nasdaq börsid el kaubeldakse tuhande te aktsia tega, mistõttu kõige atraktiivsemate investeerimisvõimaluste leidmine võib olla keeruline.
Freedom24 analüütikud on põhjalikult turgu analüüsinud ja valinud välja kuus silmapaistvat ettevõtet.