Hedvig Hanson ja Andre Maaker suudavad lihtsuse ja armsuse võluga lõigata meid ära keskkonnast, kust just kontserdisaali astume. Polegi vaja sisseelamisaega ? muusikateraapia toimib hetkest, kui kõlavad esimesed noodid, muusikud vahetavad esimesed pilgud omavahel ja kuulajaga.
Hedvig Hanson on kahtlemata üks Eesti edukamaid ja isikupärasemaid d?ässilauljaid. Teisipäeval laulab Hanson Teater NO99 d?ässiklubis laule plaadilt ?You Bring Me Joy?, mille esmaesitlus toimus Berliinis vaid paari nädala eest. Plaat on lauljataril juba teine, mis Universal/Emarcy firmamärgiga ilmunud. Seda võib leida piiritaguste plaadipoodide d?ässilettidelt. Ehk mängib plaadi muusika isegi poekülastajatele taustaks. Nii vähemalt juhtus Berliinis.
Lisaks seitsmele tuttavale palale eelmiselt CD-lt ?Nii õrn on öö? on uue plaadi tarvis ja kuulaja rõõmuks jäädvustatud veel viis lugu. Ikka samas romantiliselt kammerlikus, koduselt soojas ja hedviglikult helges tundlikus meelelaadis. Need lood on justkui teekonnad, mis ei suru end peale, aga võtavad kaasa. Olgu see ?West Side Story?st? tuttav ?Somewhere? või lauljatari enda kirjutatud õhkõrn ?Dedication?, pühendus armastusele.
Teater NO99 d?ässiklubi õhkkond on neiks retkedeks hea paik. Intiimses hämaras ruumis on lava ja publiku piir väga hägune. See on parim, mida muusika nautimiseks soovida.
Kitarri ja varjundiküllase häälega sündinud muusikas ei ole pealetükkivust, nagu ei ole seda ka muusikutes endis. Duo esinemised tuleb üles leida, sest neid ei saada peenelt planeeritud agressiivsed reklaamikampaaniad. Hansoni-Maakeri kontserdid ei vajagi reklaami. Pigem tuleb nende reklaamplakatitele kleepida silt ?Välja müüdud?. Ei meenu nende kontserti, millele pileteid oleks jagunud ja korraldajad poleks pidanud niigi pungil saali lisaistekohti mahutama.
Arvestades d?ässiklubi väiksust ja seda, et vähemalt lähikuude avalik kontserdikalender Hansoni-Maakeri esinemistest ei teavita, tasub teisipäeva õhtust näpata see aeg muusika jaoks.