Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Klaaspudelist loobumine vähendab Coca-Cola brändi eeliseid

    Klaaspudelist loobumise tõttu on Coca-Cola kaotamas Pepsi-Cola ees oma brändi eeliseid.
    BRAND sense uuris tarbija viie meele ja brändingu seoseid, sealhulgas ka kompimismeele jõust turunduses. Ehk siis sellest, kuidas pakendi, käepideme vms disain mõjutab brändilojaalsust.
    Uurimusobjektiks oli Coca-Cola. Uuring tõestas, et me ei maitse kokat mitte oma keelega, vaid kätega, mistõttu on klassikalise kujuga klaaspudel oluliselt tähtsam, kui keegi arvata oskab.
    Enam kui 60% Ameerika ja Suurbritannia tarbijatest eelistab kokat juua klaaspudelist ? lihtsalt sellepärast, et nii on maitsvam. Uuring kinnitab ka, et tegelikku maitseerinevust klaaspudelis ja plekkpurgis oleval kokal pole. Kuid tõstes kumerate vormidega klaaspudeli huultele, oleme veendunud, et see siiski maitseb teisiti.
    Vaatamata tohutule konkurentsieelisele on Coca-Cola Company viimased 10 aastat majanduslikel põhjustel tegelenud kuulsa pudeli poelettidelt ärakorjamisega. USAs pudelis kokakoolat enam osta ei saa. Seega pole üllatav, et üheks suuremaks ekspordiartikliks Mehhiko?USA piiril on klaaspudelites Coke.
    Brändinguekspert ja BRAND sense uuringu autori Martin Lindströmi sõnul on Coca-Cola klaaspudeli turult eemaldamine ilmselt firma üks suurimaid vigu sellel sajandil: ?Viimase ajani oli kokapudeli käes hoidmise tunne oluline osa Coca-Cola brändi kogemusest, BRAND sense uuring näitab aga, et kokakoola on selle unikaalse omaduse kaotanud.?
    60% Ameerika tarbijatest väidab, et pepsi tekitab kõige tugevama kompimiselamuse, kokakoola kohta ütleb sama vaid 55% tarbijaist. Seega koka on tasapisi kaotamas oma brändi eeliseid. On probleeme maitsega, ka punast värvi ei seostata enam vaid kokaga, sest osaliselt on sellele alale tunginud Vodafone. Nüüd aga on kadumas klaaspudel.
    The Chartered Institute of Marketing peab Lindströmi üheks maailma juhtivaks turundusguruks. Lind­ström on konsultant mitmele Fortune 100 firmale, sh Disney, Mars, Pepsi, American Express, Mercedes-Benz, Reuters, Kellogg?s ja Microsoft. Lindström räägib kompimismeele jõust turunduses 8. novembril Tallinnas Radisson SASis.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Microsofti kasum ületas prognoose
Microsoft sai oma käibe ja kasumiga analüütikute prognoosidest jagu, pannes järelturul aktsia kerkima.
Microsoft sai oma käibe ja kasumiga analüütikute prognoosidest jagu, pannes järelturul aktsia kerkima.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.