Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kaubanduskett Selver ei tea müügil oleva kauba hinda
Soovitan äsjasele kogemusele tuginedes kõigil, kes ennast Selveri poeketis kliendina kuningaks peavad, sellesse eelarvamusega suhtuda.
Olgu öeldud, et isegi õndsast nõukogude ajast ei mäleta juhust, kus poes - kui seal sattus parasjagu midagi saadaval olema - jäänuks asi ostmata põhjusel, et kaubandusasutuses ei leidu inimest, kes suudaks öelda, kui palju see asi maksab.
Aga just nõnda juhtus läinud laupäeval Järve Selveris, mille lasteosakonnast soovisin pisitütrele talvesaapaid osta. Kuna tootel hinda küljes polnud, pöördusin saalitöötaja poole, kes oskas vaid öelda, et neid saapaid praegu osta ei saa, kuna töötaja, kes nende hinda teab, tuleb alles esmaspäeval. Nii jäid saapakesed infoletti hoiule.
Kui te nüüd arvate, et minu telefon esmaspäeval esimesena Selveri kõne peale rõkkama hakkas, siis eksite. Paraku tuli ikka ise helistada ja teadagi ei teatud toru teises otsas asjast midagi. Ja kuigi lõpuks saime oma saapakesed kätte, kaalun edaspidi tõsiselt, enne kui Selverisse samme hakkan sättima. Õnneks on ka teisi poode.