• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 03.01.07, 13:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinn ületas eelarvetulude plaani

Tallinna linnakassasse laekus 2006. aasta jooksul 6,879 miljardit krooni, seega 123,8 miljonit krooni ehk 1,8% rohkem kui rahavoo plaaniga kavandatud, teatas Tallinna pressiteenistus.
Tallinna linnapea Jüri Ratas ütles, et kuigi linna rahade laekumine oli väga hea, käitus linn heaperemehelikult ja konservatiivselt. "Hea näide on kas või reservfondide väga otstarbekas kasutamine, realiseerimata jäi ligi 10 miljonit krooni," lisas Ratas.
Esialgsetel andmetel laekus maksutulusid 3,178 miljardit krooni, sh tulumaksu 2,951 miljardit, maamaksu 124 miljonit ja kohalikke makse 103 miljonit krooni. Vara müügist laekus 1,209 miljardit krooni.
Võrreldes 2005. aastaga laekus lõppenud aastal linnakassasse 1,147 miljonit krooni rohkem, sh. maksutulusid 546 miljonit krooni enam. Vara müügist laekus 723 miljonit krooni rohkem kui 2005. aastal.
2006. aastal tehti linnakassast väljamakseid 6,451 miljardi krooni ulatuses, s.o. 1,101 miljardit krooni ehk 20,6% enam kui 2005. aastal. Suuremad väljamaksed olid hariduse, kommunaalmajanduse ja transpordi valdkonnas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele