• OMX Baltic0,31%309,13
  • OMX Riga−0,11%869,14
  • OMX Tallinn−0,3%2 072,16
  • OMX Vilnius0,22%1 209,93
  • S&P 5002,05%5 921,54
  • DOW 301,78%42 343,65
  • Nasdaq 2,47%19 199,16
  • FTSE 1000,21%8 796,37
  • Nikkei 2250,00%37 722,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,53
  • OMX Baltic0,31%309,13
  • OMX Riga−0,11%869,14
  • OMX Tallinn−0,3%2 072,16
  • OMX Vilnius0,22%1 209,93
  • S&P 5002,05%5 921,54
  • DOW 301,78%42 343,65
  • Nasdaq 2,47%19 199,16
  • FTSE 1000,21%8 796,37
  • Nikkei 2250,00%37 722,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,53
  • 31.01.07, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suurfirmad huvituvad Eesti sadamate ja veonduse arengust

Näiteks Kaug-Ida ja Hiina firmade huvi kasutada Eestit kaubakoridorina, sadamate lülitamine Trans-Siberi logistikavõrku, välisfirmade investeeringud Eesti transpordisüsteemi, riigi ja ELi ühisfinantseerimine Muuga sadama laiendamiseks jne.
Sadamate arengumootorid asuvad enamasti sadamapiiridest väljas. Seni on meretranspordi, tööstuse, rannikualade, avamereenergia, kalanduse ja muid seonduvaid valdkondi arendatud eraldi, nendevahelistele seostele on tähelepanu nappinud.
Euroopa tippspetsialistid on teinud põhjaliku töö ELi tulevase merenduspoliitika suunas ja määratlenud Euroopa seisukoha merenduse ja meretranspordi küsimuses, mis on antud välja nn rohelise raamatuna.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele