Suurfirmad huvituvad Eesti sadamate ja veonduse arengust

Viktor Palmet 31. jaanuar 2007, 00:00

Näiteks Kaug-Ida ja Hiina firmade huvi kasutada Eestit kaubakoridorina, sadamate lülitamine Trans-Siberi logistikavõrku, välisfirmade investeeringud Eesti transpordisüsteemi, riigi ja ELi ühisfinantseerimine Muuga sadama laiendamiseks jne.

Sadamate arengumootorid asuvad enamasti sadamapiiridest väljas. Seni on meretranspordi, tööstuse, rannikualade, avamereenergia, kalanduse ja muid seonduvaid valdkondi arendatud eraldi, nendevahelistele seostele on tähelepanu nappinud.

Euroopa tippspetsialistid on teinud põhjaliku töö ELi tulevase merenduspoliitika suunas ja määratlenud Euroopa seisukoha merenduse ja meretranspordi küsimuses, mis on antud välja nn rohelise raamatuna.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    25. November 2011, 10:26
    Otsi:

    Ava täpsem otsing