• OMX Baltic0,79%298,35
  • OMX Riga0,11%865,53
  • OMX Tallinn0,31%1 953,47
  • OMX Vilnius1,33%1 157,63
  • S&P 5002,03%5 394,85
  • DOW 301,44%39 749,54
  • Nasdaq 3,01%16 791,55
  • FTSE 1000,9%8 403,18
  • Nikkei 2251,89%34 868,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,53
  • OMX Baltic0,79%298,35
  • OMX Riga0,11%865,53
  • OMX Tallinn0,31%1 953,47
  • OMX Vilnius1,33%1 157,63
  • S&P 5002,03%5 394,85
  • DOW 301,44%39 749,54
  • Nasdaq 3,01%16 791,55
  • FTSE 1000,9%8 403,18
  • Nikkei 2251,89%34 868,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,53
  • 08.03.07, 14:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Opel sai uue seljakoti

Automedia tabas Saksmaalt linnatestidelt Opeli prototüübi, mis tulevikus vahetab välja Agila.
Testi meeskonda kuuluvad ka Suzuki investorid, sest Agilat arendatakse koostöös jaapanlastega.
Kahjuks ei saa maskeeringu tõttu palju uue auto kohta öelda, kuid Agila saab kindlasti olema täitsa uus auto, uue disainiga ja tõenäoliselt tohutusuurte esituledega.
Mini mootorivalikus on kaks bensiinimootorit ja üks 1,3-liitrine turbodiisel. Opel loodab, et sõidukit saadab edu, eriti arvestades kliimasoojenemise vastu võitlemiseks kehtestatavaid karme keskkonnanõudeid.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele