• OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • 21.03.07, 08:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Valimiseelne priiskamine ilmselt jätkub

Võimukõneluste lõppvaatuses käisid sotsiaaldemokraadid välja erakondade valimiskampaania kulude kärpimise ettepaneku, mis ilmselt valitsuse juhtpartei Reformierakonna vastuseisu tõttu koalitsioonilepingusse ei jõua.
Sotsiaaldemokraatlik Erakond (SDE) teatas vahetult pärast enneolematult pillavaks ja reklaamiohtraks kujunenud Riigikogu valimisi, et seisab selle eest, et erakondade kampaaniakuludele seatakse kümne miljoni kroonine ülempiir, kirjutas Postimees.
Peaminister Andrus Ansip ütles päev hiljem, et Reformierakond ei poolda selliste keeldude ja piirangute kehtestamist. Tema hinnangul hakkab «hullupööra» massiivne kampaania hoopis iseenda vastu töötama.
Ühtlasi pakkus Ansip, et kolme suurema erakonna kampaania oli mahult enam-vähem võrdne. Reformierakonna peasekretär Kristen Michal jäi eile valimisrahale lae sättimise küsimuses ettevaatlikumaks. «Midagi ei saa öelda enne, kui kõik ei ole lõpuni kokku lepitud,» sõnas Michal, tuletades samas meelde, et liberaalne Reformierakond ei ole käskude ja keeldude erakond.
Tema väitel on Reformierakond kõige püüdlikumalt kehtivaid reegleid täitnud ja avaldanud kord kvartalis sponsorite ja annetatud summade üksikasjalikud andmed. «Kindlasti ei ole me vastu plaanile muuta erakondade rahastamise korda avatumaks,» märkis Michal.
Mitmel hinnangul tegi äsja kõige kallima, vähemalt 30–40 miljonit krooni neelanud kampaania Keskerakond, kellest ei jäänud palju maha ka Reformierakond ning Isamaa ja Res Publica Liit.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele