• OMX Baltic−0,42%292,52
  • OMX Riga−0,56%910,97
  • OMX Tallinn−0,12%1 961,9
  • OMX Vilnius−0,62%1 226,18
  • S&P 5000,00%6 606,76
  • DOW 300,00%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,26%9 219,92
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,5
  • OMX Baltic−0,42%292,52
  • OMX Riga−0,56%910,97
  • OMX Tallinn−0,12%1 961,9
  • OMX Vilnius−0,62%1 226,18
  • S&P 5000,00%6 606,76
  • DOW 300,00%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,26%9 219,92
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,5
  • 23.04.07, 10:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rahakott lubab linnal osta vaid paarikümne aasta vanuseid tramme

Eelmise nädala lõpus jõudis Saksamaalt Erfurdist treileritel Tallinna kaks kasutatud trammi. Ülejäänud kaheksa ühissõidukit peavad kohal olema juuni alguseks ja kõik nad lähevad veel sel aastal liinile.
Küsimusele, miks Tallinn ostab küll tuttuusi trolle, kuid mitte samaväärseid tramme, vastas abilinnapea Jaanus Mutli kiiresti.
"Uute trammide hinnad algavad kindlasti ülevalt poolt miljonit eurot," kinnitas Mutli Postimehele. "Trolli saab aga kätte poole odavamalt. Väga kõrge hind on ka ainuke põhjus, miks linn ei suuda soetada päris uusi trammivaguneid."
Abilinnapea lisas, et paari-kolme aasta vanuseid tramme ei müü keegi. Küll on aga Saksamaa idaosas veel saadaval kuni 20-aastaseid sõiduriistu, mida Tallinna Trammi- ja Trollibussikoondisel (TTTK) on mõistlik praegu soetada.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele