• OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 500−0,12%6 362,9
  • DOW 30−0,38%44 461,28
  • Nasdaq 0,15%21 129,67
  • FTSE 1000,01%9 136,94
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,74
  • OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 500−0,12%6 362,9
  • DOW 30−0,38%44 461,28
  • Nasdaq 0,15%21 129,67
  • FTSE 1000,01%9 136,94
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,74
  • 22.05.07, 13:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinn vajab väikese ringtee ehitamiseks Kiili ja Rae valla toetust

Kuna riigi prioriteet teedeehituses on Tallinn-Tartu maantee rekonstrueerimine esimese klassi kiirteeks, ei ole riigi toetus Tallinna väikesele ringteele kuigi tõenäoline.
"Seega tuleb Tallinna väikese ringtee rajamise finantseerimise küsimused lahendada Tallinna linnal koos Rae ja Kiili valdadega, kellega on alustatud ka läbirääkimisi," vahendas Tallinna abilinnapea Deniss Boroditši sõnu linna pressiteenistus.
Tema sõnul toetab väikese ringtee rajamise kava Harju Maavalitsus ning peab selle objekti rajamist väga oluliseks.
Tallinna Linnavolikogu otsusega anti Tallinna Linnavalitsusele ülesanne töötada välja kava Tallinna väikese ringtee rajamiseks Smuuli tee pikendusest kuni Tartu maantee Peetri ristmikuni ja sealt edasi Viljandi ja Pärnu maanteeni, ehitades tunneli Tallinna lennuvälja maandumisraja alla.

Artikkel jätkub pärast reklaami

AS K-Projekti poolt on tehtud esialgne Tallinna väikese ringtee trassi valik. Selle kohaselt tuleb rajada J.Smuuli tee pikendusena lennuvälja maandumisraja alla tunnel pikkusega ca 400 m, mille ehitus peab toimuma enne maandumisraja rekonstrueerimist (2010-2011). Edasi kulgeb trass ümber Mõigu asumi kuni kavandatud Tartu maantee Peetri ristmikuni ja Viljandi maanteeni Valdeku tänava piirkonnas. Ühendades Smuuli tee Tartu maantee ja Viljandi maanteega tekib täiendav liikluskoridor Nõmme-Mustamäe ja Lasnamäe vahele, mis oluliselt vhendab liikluskoormust kesklinnas ja Ülemiste liiklussõlmes ning võimaldab leevendada liiklusprobleeme ka Tallinna lähipiirkonnas.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 17 p 8 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele