Eeskuju võiks võtta neilt, kes on edukad. See eeldab arusaamist, mis on see pant, mis kedagi teistest tulemuslikumaks teeb. Škoda pole uue Fabiaga rehale astunud, sest ettevõte õpib neilt, kes on olnud edukad. Nagu Suzuki Swifti puhulgi, tunneb Fabias ära väliseid elemente, mis ei jäta ruumi kahtlusteks - innustust on saadud Minilt.
Mulle meeldib progress ja Škoda on arenenud tublilt. Oma eelkäijaga võrreldes on Fabia teinud suure hüppe edasi, hallist hiirekesest on saanud Tšehhi kaunitar. Uues Fabias on potentsiaali tõmmata kott pähe kõikidele oma konkurentidele väikeautode segmendis. Hea disain, kvaliteetsed sisustusmaterjalid, väikeauto kohta head sõiduomadused ning eriti ruumikus (Fabia on pea neli meetrit pikk) on uue Fabia märksõnad. Kui asjad lähevad paremaks, kerkib tavaliselt ka sõiduki hind. Kuigi uut Fabiat saab endale soetada ka 139 900 krooni eest, on hinnadiapasoon varustusastmest sõltudes väga lai, ulatudes tublisti üle 200 000 krooni.
Uut Fabiat on võimalik valida viie erineva bensiinimootoriga alates 44 KW 1,2-liitrisest (viiekäiguline manuaal) ja lõpetades 77 KW 1,6-liitrise automaatkastiga. Diiselmootoreid on valikus kolm, kõik varustatud manuaalkäigukastiga.