• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 13.07.07, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hallist hiirekesest Tšehhi kaunitariks

Eeskuju võiks võtta neilt, kes on edukad. See eeldab arusaamist, mis on see pant, mis kedagi teistest tulemuslikumaks teeb. Škoda pole uue Fabiaga rehale astunud, sest ettevõte õpib neilt, kes on olnud edukad. Nagu Suzuki Swifti puhulgi, tunneb Fabias ära väliseid elemente, mis ei jäta ruumi kahtlusteks - innustust on saadud Minilt.
Mulle meeldib progress ja Škoda on arenenud tublilt. Oma eelkäijaga võrreldes on Fabia teinud suure hüppe edasi, hallist hiirekesest on saanud Tšehhi kaunitar. Uues Fabias on potentsiaali tõmmata kott pähe kõikidele oma konkurentidele väikeautode segmendis. Hea disain, kvaliteetsed sisustusmaterjalid, väikeauto kohta head sõiduomadused ning eriti ruumikus (Fabia on pea neli meetrit pikk) on uue Fabia märksõnad. Kui asjad lähevad paremaks, kerkib tavaliselt ka sõiduki hind. Kuigi uut Fabiat saab endale soetada ka 139 900 krooni eest, on hinnadiapasoon varustusastmest sõltudes väga lai, ulatudes tublisti üle 200 000 krooni.
Uut Fabiat on võimalik valida viie erineva bensiinimootoriga alates 44 KW 1,2-liitrisest (viiekäiguline manuaal) ja lõpetades 77 KW 1,6-liitrise automaatkastiga. Diiselmootoreid on valikus kolm, kõik varustatud manuaalkäigukastiga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele