2006/2007 majandusaasta üheksa kuu jooksul
kasvas AS-i Tallink Grupp ja tema tütarettevõtete müügitulu 174% võrreldes
eelmise majandusaasta sama perioodiga.
2006/2007 majandusaasta üheksa kuu müügitulu oli 8,3 miljardit krooni, eelmise majandusaasta sama perioodi müügitulu oli 3 miljardit. Aruandeperioodi puhaskasum oli 41,4 miljonit krooni, eelmisel aastal oli vastav number 131,7 miljonit, see tähendab, et kasum kahanes 68%.
Tallinki 9 kuu vahearuandest võib lugeda, et peamised valdkonnad Silja integreerimisel on kaetud ning integratsioon tervikuna on olnud edukas ja majandusaasta üheksa kuu jooksul on tehtud 141 miljoni krooni eest integratsiooniga seotud ühekordseid kulusid, millele tuleb mõningast lisa majandsaasta neljandas kvartalis.
Lisaks Silja integreerimisega seotud ühekordsetele kuludele mõjutasid ettevõtte tulemust ka uue kiirlaeva "Star" käikulaskmisega, Tallink Spa Konverentsi hotelli käivitamisega ning Soomes stivideerimistegevuse laiendamisega seotud kulud.
Oluline on ka välja tuua, et peamiste geograafiliste segmentide tulemused on paranenud ning tegevuse kasumlikkus on suurenenud. Jättes välja ühekordsed integratsioonikulud oleks Kontserni puhaskasum ületanud eelmise aasta taset.