Jaanuaris ekraanile jõudva juhtimisalases
mängus JuhtimisAju saab näha Hansapanga, Elcoteq Tallinna, Fazeri,
Eesti Päevalehe, TNT Eesti jt juhtimise telgitaguseid.
Telemängu ühe eestvedaja, Tallinna Tehnikaülikooli õppejõu Marko Rillo sõnul annab mängus osalemine ettevõtetele võimaluse panna proovile oma meeskonna juhtimisalased oskused. “Mängus osalejatele on see suurepärane võimalus saada uusi teadmisi ja kogemusi juhtimise vallas,” ütles Rillo.
Mängijatel avaneb ainulaadne võimalus pääseda tuntud suurfirmade kinniste uste taha ning näha, milliste probleemidega puutuvad igapäevaselt kokku sealsed juhid, teatas korraldaja. Osalejatele annavad ülesannete lahendamisel tagasisidet nii kaasusfirmade tippjuhid kui juhtimiskonsultantidest ja juhtimisala professoritest koosnev žürii. Kaasusfirmadena on tänaseks andnud nõusoleku mängus osaleda 15 tuntud Eesti ettevõtet, nende seas Hansapank, Elcoteq Tallinn, Fazer, Eesti Päevaleht, TNT Eesti jt.
Saatesarja korraldajad ootavad saatest osa võtma 3-liikmelisi võistkondi erinevatest ettevõtetest üle Eesti. Mängus osalejatelt eeldatakse juhtimisalast kogemust või teoreetilisi teadmisi juhtimisest, samuti head suhtlemisoskust ning innovaatilist ja loomingulist lähenemist juhtimisalaste sõlmküsimuste lahendamisele.
Igas saates lähevad kaks 3-liikmelist võistkonda ühte tuntud ettevõttesse ja hakkavad lahendama sealselt juhilt saadud juhtimisprobleemi. Esimese kaheksa saate võitjameeskonnad liiguvad edasi veerandfinaalidesse, kus neid ootab ees juba pisut keerulisem probleem. Saatesarja üldvõitjaks tuleb võistkond, kes tunnistatakse parimaks finaalsaates. Telemängu peaauhind on tasuta reis ja priipääse ühele maailma esinduslikumale juhtimiskonverentsile.