• OMX Baltic0,26%297,36
  • OMX Riga−0,01%916,56
  • OMX Tallinn0,49%2 026,77
  • OMX Vilnius0,07%1 218,52
  • S&P 500−0,59%6 411,37
  • DOW 300,02%44 922,27
  • Nasdaq −1,46%21 314,95
  • FTSE 1000,34%9 189,22
  • Nikkei 225−1,52%42 883,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,88
  • OMX Baltic0,26%297,36
  • OMX Riga−0,01%916,56
  • OMX Tallinn0,49%2 026,77
  • OMX Vilnius0,07%1 218,52
  • S&P 500−0,59%6 411,37
  • DOW 300,02%44 922,27
  • Nasdaq −1,46%21 314,95
  • FTSE 1000,34%9 189,22
  • Nikkei 225−1,52%42 883,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,88
  • 10.09.07, 13:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Andres Agasild: internetireklaamis sama hull kasv jätkuda ei saa

MarkIT tegevjuht Andres Agasild ei näe järgmisel aastal internetireklaamis enam nii suurt kasvupotentsiaali, nagu on sektor näidanud viimastel aastatel.
"Internetireklaami turu 2007. aasta esimese poole käive oli 68 miljonit krooni, mis on sisuliselt sama kui terve 2006. aasta käive. Seega on eeldatav turumaht sel aastal 140-155 miljonit krooni. Järgmisel aastaks sama hull kasv jätkuda ei saa, kuid tempokas 50-60% on täiesti reaalne," ütles Agasild Äripäeva majanduskonverentsi Äriplaan 2008 korraldajatele.
Kogu internetiärist peab Agasild suurima kasvupotentsiaaliga suunaks siiski reklaami. E-teenuste kasvutempo võiks vanadel olijatel tema sõnul olla keskmiselt 20-30%. Turu kogukasvu kiirenemine sõltub peamiselt uutest projektidest.
Lõppkliendiga seotud e-kaubanduse käive on Agasilla hinnangul orienteeruvalt 350-400 miljonit krooni. "E-kaubanduse käibes suuri hüppeid 2008. aastal veel ei näe. Jaekaubandus on väga poodide keskne. E-kaubanduse eduks peaks just eakamate ja jõukamate klientide internetikasutus suurenema ning ostukäitumine muutuma," selgitas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kokkuvõttes hindas Agasild internetiäri suurust järgmiselt:
- internetireklaam - 155 miljonit;- internetiteenused - 200 miljonit;- e-kaubandus - 400 miljonit;- kogu sektor - 755 miljonit.
Loe Äriplaan 2008 kohta lisa siit.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 28 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele