Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Trükireklaamil nõrk tase

    Kui 2006. aastal sai Eesti ühe kulla, kümme hõbedat ja finaalis märgiti ära 17 reklaami, siis tänavune saak oli neli kulda, viis hõbedat ja finaalis märgiti ära kaheksa tööd.
    Eesti taset hinnates arvas Leo Expressi tegevjuht Rivo Räim, et sel aastal jäime alla nii lätlastele kui ka leedulastele. "Ehkki tänavu saime rohkem kuldasid, siis hõbedate ja finalistide osas oli tagasiminek," rääkis Räim. Ka konkurentsis lätlaste ja leedulastega jäime alla. Lätlaste Zoom sai parima kreatiivse agentuuri tiitli ja leedulaste Lowe Age tuli parimaks meediaagentuuriks.
    "Trükireklaamide kategoorias ei olnud aga ei eestlastel ega terve Baltikumi esindajatel midagi teha. Siin olid rumeenlased, tšehhid ja sloveenlased lihtsalt nii tugevad," tunnistas Räim.
    Tänavuse konkursi märksõnaks oli Räime sõnul ehedus. "Paljud tele- ja raadioreklaamid olid tehtud lihtsate vahenditega nagu koduvideod ja mõjusid kui lood elust enesest," kirjeldas ta.
    Brillianti loovjuht Igor Baturin, kes osales tänavu ainsa eestlasena žüriis, leidis, et Eesti agentuurid olid väga tublid. "Saavutuse teeb eriti hinnatavaks fakt, et sel aastal olid kohale jõudnud ka niinimetatud uue Kesk-Euroopa tugevad tegijad, kes tavaliselt võidutsevad veelgi kõvemal festivalil - Golden Drumil Sloveenias," põhjendas ta. Baturini sõnul on Eesti agentuurid ideedega vägagi konkurentsis, aga tunda annavad väikesed eelarved, mis ei luba tiimidel täielikult pühenduda. Sellest tuleneb kiirustamine, ja selle tulemus on tööde ebapiisav järeltöötlus.
    Olulisimas ehk telereklaamide kategoorias sai kulla reklaamiagentuuri Vatson&Vatson/Y&R reklaam "Videotestament", kus rikas Kanada onu videotestamenti loeb. Reklaami tellijaks oli kiirlaenufirma Monetti.
    Ainsana käesoleva aasta reklaamifestivalil pärjatud Eesti meediaagentuurina võitis Media House kuldhaamri internetikasutuse kategoorias. Võidutööks oli A. Le Coq'i veebruarikuine energiajoogi Dynami:t lansseerimiskampaania, kus rate.ee abil suunati huvilised hindama Youtube'i üleslaetud noorte omaloominguna valminud Dynami:ti-teemalisi teleklippe. Neist populaarsemad said eetriaega muusikakanalil MTV.
    Kolmas kuldhaamer tuli reklaamiagentuurile Brilliant reklaamikampaaniate kategoorias Nordea reservlaenu lansseerimise eest. Konservatiivse temaatika asemel oli Nor-dea kasutanud peategelasena Leesi Lennartit, kes paljudele žürii liikmetele meenutas Boratit. Kampaania ületas seatud eesmärgid viiekordselt.
    Leo Express sai kulla Saaremaa Viina kodulehe eest korporatiivsete veebilehtede kategoorias.
    Golden Hammeril osales üle 1000 reklaami 15 riigist. Eestist oli tänavu 154 tööd, mullu osales 201.
    Golden Hammer on tänu pädevale ja murumängudest puutumata žüriile Eesti agentuuride jaoks kordades adekvaatsem enesepeegeldusvõimalus kui Kuldmuna. Selle põhjal võib hinnata oma võimekust ka välisturgudele minekuks, kus semusuhted suurt ei aita.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
USA tarbijate kindlustunne langes kuuga ligi 13%
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.