• OMX Baltic0,16%302,14
  • OMX Riga−0,25%892,9
  • OMX Tallinn0,00%2 066,58
  • OMX Vilnius0,22%1 197,53
  • S&P 5000,52%6 173,07
  • DOW 301%43 819,27
  • Nasdaq 0,52%20 273,46
  • FTSE 1000,72%8 798,91
  • Nikkei 2251,43%40 150,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,69
  • OMX Baltic0,16%302,14
  • OMX Riga−0,25%892,9
  • OMX Tallinn0,00%2 066,58
  • OMX Vilnius0,22%1 197,53
  • S&P 5000,52%6 173,07
  • DOW 301%43 819,27
  • Nasdaq 0,52%20 273,46
  • FTSE 1000,72%8 798,91
  • Nikkei 2251,43%40 150,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,69
  • 18.10.07, 13:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink nöörib eestlasi

Lahendamatu mõistatus: miks maksab Tallinki laevapilet Tallinnast Stockholmi keskmisest kolm korda rohkem kui Stockholmist Tallinna? Seesugune hinnavahe ei ole pime juhus, vaid vääramatu reegel, kirjutas Eesti Ekspress.
Eestlastele on Tallinki piletihinnad Rootsi suunal keskmiselt kolm või isegi enam korda kallimad kui rootslastele.
Viimane piletinäide septembrist: reis Tallinnast Stockholmi kahekohalises aknata B2 kajutis maksis 2291 Eesti krooni, sisaldades kuldkaardi alla shy;hindlust.
Reis Stockholmist Tallinna samaväärses kajutis ja tingimustel maksis 680 Eesti krooni. Pileti saab Eesti eestlane osta vaid Tallinnast, mitte kasutada soodsat võimalust broneerida reis näiteks Stockholmist suunal Tallinn-Stockholm-Tallinn. Miks sõit Tallinnast Stockholmi üle Läänemere on mitu korda kallim kui miili pealt sama teekond Stockholmist Tallinna üle Idamere (Östersjön), Tallinkis vastata ei osata.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kui on soov viia kruiisireisijana sõiduauto Tallinnast Stockholmi või vastupidi ning ise samal õhtul tagasi sõita, siis auto jaoks vaid üht otsa 900 krooni eest osta ei saa, maksma peab sama palju ka teise suuna eest, kuigi autot pardal ei ole, pärimisele, miks see nii on, vastas Tallinki töötaja: “Me ei tea, kas te üldse kavatsete tagasi tulla!”

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 19 p 22 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele