Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Üks küsimus: Mis on Eesti bränd?
Aivar Sõerd, Tallink Hotelsi juht
Pakun, et kõigepealt töökad ja riigi tuleviku suhtes optimistlikud inimesed, siis puutumatu loodus, meie metsad, ning kolmandaks e-teenuste laialdane levik, näiteks ID-kaart, elektrooniline äriregister ja e-maksuamet.
Joel Volkov, reklaamiagentuuri Tank juht
Selleks on Eesti inimene. Eesti inimese olek ja suhtumine on nii eriline. Eesti inimene naeratab müstiliselt, kui küsitakse tema rahvustoidu kohta, ning kasutab sõnu "noh" ja "kurat" isegi siis, kui räägib võõrkeeles.
Jüri Tamm, riigikogu liige
Kindlasti on Tallinna vanalinn ja Eesti loodus väärtused. Arvan, et paljud ei tea, miks Tallinna tulla ja mida linnal pakkuda on. Peaksime samastuma Euroopa kolme ilusaima linnaga, kuna need asuvad meie naabruses ning on ühe külastusega hoomatavad.
Autor: ÄP