• OMX Baltic0,01%292,04
  • OMX Riga0,11%908,11
  • OMX Tallinn0,21%1 950,73
  • OMX Vilnius0,01%1 243,73
  • S&P 5000,01%6 715,79
  • DOW 300,51%46 758,28
  • Nasdaq −0,28%22 780,51
  • FTSE 1000,67%9 491,25
  • Nikkei 2251,85%45 769,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%96,53
  • OMX Baltic0,01%292,04
  • OMX Riga0,11%908,11
  • OMX Tallinn0,21%1 950,73
  • OMX Vilnius0,01%1 243,73
  • S&P 5000,01%6 715,79
  • DOW 300,51%46 758,28
  • Nasdaq −0,28%22 780,51
  • FTSE 1000,67%9 491,25
  • Nikkei 2251,85%45 769,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%96,53
  • 19.06.08, 13:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

easyJet hakkas kulusid kärpima

Odavlennufirma easyJet võtab alates käesoleva aasta oktoobrist kõikidel liinidel kasutusele uue lennuplaneerimissüsteemi Lido Operations Centre (Lido OC). Uue süsteemiga loodab lennufirma kulusid kärpida.
Lido OC lennuplaneerimissüsteem võimaldab lennufirmal optimeerida lennumarsruute vähendades kütusekulu ning parendades üldiste kulude säästu, teatas ettevõte. Seejuures võetakse arvesse liiklusvoolu piiranguid (Traffic Flow Restrictions - TFR), kontrollitakse automaatselt iga liini regulatsioone ning planeeritakse parimat lennumarsruuti hinnates ilmastikutingimusi, lennu aega, kütusesäästlikkust ning kulusid.
easyJet’i operatsioonidejuhi Cor Vrieswijk sõnul omab hiljutine kütusehindade tõus Euroopa lennundusele dramaatilist mõju ning sellest tingituna võtab easyJet kasutusele uued meetmed kulutuste vähendamiseks ning kütusesäästlikkuse parandamiseks. „Otsustasime Lido OC süsteemi ja TFR mooduli kasuks, sest need aitavad meil läbi dünaamilise lennuplaneerimisprotsessi optimeerida lennuliikluse marsruute ning vähendada kulutusi,” ütles Vrieswijk.
Tegu on täisautomaatse süsteemiga, mis aitab dispetšeritel oma tööd efektiivsemalt teha ning vabastab ressursse jätkuva kasvu tagamiseks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lennuplaneerimissüsteemi kasutusele võtmine on easyJet’i efektiivsusprogrammi üks osa, mille eesmärgiks on ratsionaliseerida lennukiparki, tõsta meeskonna efektiivsust, vähendada üldkulusid ning lennufirma hiljuti avaldatud uute CFM mootorite abil vähendada ka NOx ja CO2 emissiooni ning tagada säästlik kütusekasutus.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele