• OMX Baltic0,01%292,04
  • OMX Riga0,11%908,11
  • OMX Tallinn0,21%1 950,73
  • OMX Vilnius0,01%1 243,73
  • S&P 5000,01%6 715,79
  • DOW 300,51%46 758,28
  • Nasdaq −0,28%22 780,51
  • FTSE 1000,67%9 491,25
  • Nikkei 2251,85%45 769,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%96,53
  • OMX Baltic0,01%292,04
  • OMX Riga0,11%908,11
  • OMX Tallinn0,21%1 950,73
  • OMX Vilnius0,01%1 243,73
  • S&P 5000,01%6 715,79
  • DOW 300,51%46 758,28
  • Nasdaq −0,28%22 780,51
  • FTSE 1000,67%9 491,25
  • Nikkei 2251,85%45 769,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%96,53
  • 27.05.08, 17:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Air: vara öelda, palju maksab CO2 kvoot reisijale

Estonian Airi PR-juht Ilona Eskelinen ütles aripaev.ee-le, et Euroopa Parlamendi plaan keelustada lennufirmade ligipääs tasuta CO2 emissioon kvoodile on menetluses olev kava ning ennatlik on öelda, palju hakkab ligipääs maksma ning kui palju see mõjutab piletihindu.
"Hetkel on tegu menetluses oleva kavaga. Millisel kujul see vastu võetakse, pole teada," kommenteeris PR-juht Euroopa Parlamendi plaani keelustada lennufirmade ligipääsu tasuta CO2 emissiooni kvootidele ning lisas, et seega on pisut ennatlik öelda millal CO2 kvoodid lennufirmale maksustatakse, kui palju hakkab see maksma ning millist mõju avaldab see piletite hindadele.
Küsimusele, kas ka rekordiline naftahind mõjutab teie piletite hindu, vastas Eskelinen, et kulutused kütusele moodustavad lennufirma kuludest märkimisväärse osa. “Oleme naftahinna rekordilisele hinnatõusule reageerinud sarnaselt teiste regioonis tegutsevate lennufirmadega - kehtestades kütuse lisatasu. Lisatasu kehtestamise mõte on selles, et kütusehindade langedes loobume kehtestatud tasust,” rääkis ta.
Kui suur saab olema piletite hinnatõus lähitulevikus, kommenteeris Eskelinen, et seda on antud hetkel keeruline kommenteerida, kuna kütusehinna muutused on raskesti prognoositavad.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele