• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,17%39 694,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,17%39 694,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • 23.10.08, 18:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kommentaar: ujud papis, papi!

Reklaamiagentuuri TBWA\Estonia ideekirjutaja Andrus-Eerik Paaksi märgib aripaev.ee-le saadetud kommentaaris, et Ergo reklaamkampaania "Pensi-on" sõnum jõuab kohale.
Paaksi esitab oma arvamuse Ergo reklaamist:
Kindlustusfirma Ergo reklaamkampaania "Pensi-on" sõnum on lihtne - Ergo tagab sulle mõnusa pensionipõlve, teised on kadedad.
Kampaania on üpriski omapärane selles mõttes, et tele ja välireklaam, kandes küll sama sõnumit, on lahenduselt siiski täiesti erinevad. Telereklaam räägib loo pensionieas mehest, kelle elukvaliteet on samuti pensionieas naabrite omast kõrgem, samas kui välireklaami keskmeks on lihtsas piltkirjas erinevad lubadused paremaks eluks. Selline lähenemine on tänapäeva reklaamimaastikul väga teretulnud nähtus – tavaliselt näeb välireklaamis igavaid väljanoppeid telereklaamist või vastupidi. Väljendusviisi mitmekesisus ei tohiks olla patt.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Võiks öelda, et antud kampaania kõige tugevamaks küljeks on selle telereklaam. Klipp "Pensi-on" on ehtne lugu rahast ja eestlaslikust kadedusest, mis on toodud vaatajani positiivses ning humoristlikus võtmes. Klipis on palju head – idee on üheselt mõistetav, lihtne ning lööv. Režissöör on võtnud keskmisest parema näitlejatöö ning löönud selle särama. Dialoog tegelaste vahel väärib samuti kiitust – see on tabav ja meeldejääv ning paneb mTeleklippuigama. Võib oletada, et mõnestki reklaamklipis öeldud lausejupist saab (kui juba pole saanud) populaarne sõnakõlks rahva seas.WC paber
Autode sümboolika

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele