• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mainekujundus + kampaania = farss

    Eestlase enesehinnang on ikka häbematult niru, meie eneseteadvuse pead pole suutnud kergitada ka juba pea paarkümmend õndsas iseseisvuses veedetud aastat.
    Miks ma seda väidan? Aga sellepärast, et niipalju kui lähiajaloost meenub, ilmestavad seda rohkem või vähem totakad mainekujunduskampaaniad. Otsitakse tunnuslauset, mis Eesti nime maailma viiks ja otsingute 13 miljonit krooni maksnud tulemus on lause "Tere tulemast Eestisse". Või mida peab maailm peale hakkama teadmisega, et mingi poolpõhjamaine rahvakild kummardab oma rahvuskalana räime? Kodukootud nokiaid sigineb kui seeni pärast vihma.
    Ma ei kiru siinkohal nn kodanikualgatuse korras ellukutsutud kampaaniaid, mille käigus pannakse kasvama puid, tehakse loodust puhtamaks või püütakse mõjutada monopole. Aga riiklikud asutused oskavad ikka üle päeva üllatada.
    Ammu's oli, kui üks linnapea üritas maksumaksja rahast laotud vundamendile oma (olematut?) mainet ehitada. Eesti toidu propageerimine läks vaata et kama vägisi suhutoppimiseni. Iga viimane kui vallatäpike, millest ammu oleks pidanud haldusreform üle käima, otsib tunnuslauset. Ise kaelani võlgades, ent lause olgu olla.
    Nende nn rahvustundeid ärgitada püüdvate mainekujunduste taga on hunnikute kaupa meie kõigi ühist raha, mida võiks märksa otstarbekamalt kasutada. Tuleb panustada töösse ja töökusse ja peremehetundesse.
    Ega's too kummitehas, mis sada aastat tagasi Nokia-nimelises linnakeses kalosse tootma hakkas, ka toona unistanud üleilmsest aupaistest.
    Mainet ei saa kujundada, see tuleb ise. Kui tuleb.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Hästi sihitud piirangud, aga viirus lendas juba radarist välja
Niisuguseid koroonameetmeid, nagu nüüd välja kuulutati, läks vaja juba enne valimispäeva, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Niisuguseid koroonameetmeid, nagu nüüd välja kuulutati, läks vaja juba enne valimispäeva, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Enefit Greeni aktsiaga kauplejad ummistasid internetipangad
Enefit Greeni aktsiatega kauplemine oli niivõrd aktiivne, et see tekitas probleeme nii LHV kui Swedbanki internetipangas. Lisaks sellele oli mõnda aega maas Tallinna börsi koduleht.
Enefit Greeni aktsiatega kauplemine oli niivõrd aktiivne, et see tekitas probleeme nii LHV kui Swedbanki internetipangas. Lisaks sellele oli mõnda aega maas Tallinna börsi koduleht.
CybExer: Töötaja on väärt head palka ja suurepärast motivatsioonipaketti
CybExer Technologies OÜ lahendab nii maailma juhtivate suurriikide kui ka korporatsioonide küberjulgeoleku probleeme, pakkudes kõige keerulisemaid õppusi, testkeskkondi oma küberharjutusväljal ja arendab selle tarbeks tarkvara. Hetkel on lisaks käsil hoopis teistsugune väljakutse – leida häid töötajaid.
CybExer Technologies OÜ lahendab nii maailma juhtivate suurriikide kui ka korporatsioonide küberjulgeoleku probleeme, pakkudes kõige keerulisemaid õppusi, testkeskkondi oma küberharjutusväljal ja arendab selle tarbeks tarkvara. Hetkel on lisaks käsil hoopis teistsugune väljakutse – leida häid töötajaid.
Raadiohommikus: verivärsked kommentaarid Coop Panga majandustulemustele
Äripäeva raadio hommikuprogrammis värsked teated buumivast börsist ja ähvardavatest koroonapiirangutest. Hommikul kell 8.00 avalikustab Coop Pank värsked majandustulemused, saame teada, kas kasum ja kasvud on sama tugevad, nagu olid sel nädalal LHV-l. Kell 8.05 on küsimustele vastamas pangajuht Margus Rink.
Äripäeva raadio hommikuprogrammis värsked teated buumivast börsist ja ähvardavatest koroonapiirangutest. Hommikul kell 8.00 avalikustab Coop Pank värsked majandustulemused, saame teada, kas kasum ja kasvud on sama tugevad, nagu olid sel nädalal LHV-l. Kell 8.05 on küsimustele vastamas pangajuht Margus Rink.