• OMX Baltic−0,31%293,82
  • OMX Riga−0,15%915,36
  • OMX Tallinn−0,39%1 970,55
  • OMX Vilnius0,02%1 233,23
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,19%9 259,34
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,73
  • OMX Baltic−0,31%293,82
  • OMX Riga−0,15%915,36
  • OMX Tallinn−0,39%1 970,55
  • OMX Vilnius0,02%1 233,23
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,19%9 259,34
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,73
  • 21.12.09, 23:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pilgupüüdjad aastal 2009

Otsisime kõik aasta jooksul ilmunud reklaamid kokku ja kaunistasime nendega oma koosolekuruumi seinad. Sõime torti ja vaatasime aasta jooksul ilmunud reklaame. See on meil juba omamoodi rituaaliks saamas, et novembri viimastel päevadel vaatame korraks tehtu peale tagasi ja valime parimad.
Lõppev aasta oli eriline selle poolest, et meie lehe veergudel on ilmunud tavapärasest rohkem ettevõtjalt tarbijale suunatud reklaame (B2C). Samas oleme jätkuvalt klientide esmaseks valikuks ettevõtjalt ettevõtjale (B2B) suunatud reklaamikanalina nii paberkandjal kui ka elektroonilises meedias.
Parimad valisime kolmes kategoorias: B2B (business to business) ja B2C (business to customer) reklaamide hulgast ning veebilahendustest. B2B kategoorias võitis Scandinavian Airlines Systemi ning B2C kategoorias baar-restorani Chicago reklaam. Parim veebilahendus oli G4S Eestil.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Täname kõiki koostööpartnereid ja soovime kõigile head uue aasta algust!

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele