Äripäev alustas rahvusvahelist veebiprojekti koondnimetusega Albert 2.0, mis rakendab Eesti ärimudelit majandusuudiste portaalides Varssavis, Vilniuses ja Peterburis, alates eelmisest nädalast Sofias ja lähinädalate jooksul Kiievis.
Projekti eesmärk on rakendada moodne tehnoloogia ja Eestis läbiproovitud ärimudel rahvusvaheliselt ellu. Arenguhüpe hõlmab nii veebide väljanägemist ja tehnilist ülesehitust kui ka toimetamise ja reklaamimüügi köögipoole tarkvaralahendust.
Äripäeva peadirektor Igor Rõtovi sõnul on testperiood koduturul edukalt läbitud ning otsus võimsalt investeerida paistab õigeaegne ja atraktiivne. Uuele platvormile on juba üle läinud nii aripaev.ee, meie venekeelne uudisteveeb dv.ee, ingliskeelne uudisteveeb bbn.ee, rahvusvaheliste uudiskirjade sait news2biz, teemaveebid sekretar.ee ja raamatupidaja.ee. Sama saatus ootab ka Äripäeva teemaveebe logistikauudised.ee ja ehitusuudised.ee ning arstide uudisteveebi mu.ee.
Teemaveebide senised tulemused on Rõtovi sõnul olnud imetlusväärsed. "Oleme saavutanud lugejate poolest turuliidri positsiooni tervelt kaheksas segmendis ning suutnud olla väga atraktiivsed reklaamikanalid teadlikule kliendile," märkis ta. „Eestis peegeldub selgelt ülemaailmne trend, kus reklaamikliendid loobuvad kallistest ja ebaefektiivsetest massikanalitest ja suunavad oma reklaampakkumised täpselt sellele sihtgrupile, kes seda tarbib,“ rääkis Rõtov.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Äripäeva juht nimetas teemaveebe unikaalseks tooteks, kus on võimalik pakkuda päevauudist ka väga väikestele sihtgruppidele. „Internet on loonud võimaluse, kus näiteks raamatupidajad või logistikud saavad jälgida ainult neile suunatud uudistevoogu,“ illustreeris Rõtov. Äripäeva äriplaan näeb ette hoogustada investeeringuid teemaveebidesse nii Eestis kui ka teistes riikides. „Loodame juba lähitulevikus oma veebitoodetega üllatada kliente ja jahmatada konkurente,“ märkis Rõtov.
Äripäeva rahvusvahelist veebiprojekti Albert 2.0 juhib Anneli Maidla ning tarkvara strateegiliste lahenduste eest kannab hoolt Neeme Vool. Mõlemad tippspetsialistid olid võtmetegijad ka Äripäeva uue veebi käivitamise ajal aastal 2006.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!