• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,73
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,73
  • 30.03.10, 15:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäev käivitas rahvusvahelise suurprojekti

Äripäev alustas rahvusvahelist veebiprojekti koondnimetusega Albert 2.0, mis rakendab Eesti ärimudelit majandusuudiste portaalides Varssavis, Vilniuses ja Peterburis, alates eelmisest nädalast Sofias ja lähinädalate jooksul Kiievis.
Projekti eesmärk on rakendada moodne tehnoloogia ja Eestis läbiproovitud ärimudel rahvusvaheliselt ellu. Arenguhüpe hõlmab nii veebide väljanägemist ja tehnilist ülesehitust kui ka toimetamise ja reklaamimüügi köögipoole tarkvaralahendust.
Äripäeva peadirektor Igor Rõtovi sõnul on testperiood koduturul edukalt läbitud ning otsus võimsalt investeerida paistab õigeaegne ja atraktiivne. Uuele platvormile on juba üle läinud nii aripaev.ee, meie venekeelne uudisteveeb dv.ee, ingliskeelne uudisteveeb bbn.ee, rahvusvaheliste uudiskirjade sait news2biz, teemaveebid sekretar.ee ja raamatupidaja.ee. Sama saatus ootab ka Äripäeva teemaveebe logistikauudised.ee ja ehitusuudised.ee ning arstide uudisteveebi mu.ee.
Teemaveebide senised tulemused on Rõtovi sõnul olnud imetlusväärsed. "Oleme saavutanud lugejate poolest turuliidri positsiooni tervelt kaheksas segmendis ning suutnud olla väga atraktiivsed reklaamikanalid teadlikule kliendile," märkis ta. „Eestis peegeldub selgelt ülemaailmne trend, kus reklaamikliendid loobuvad kallistest ja ebaefektiivsetest massikanalitest ja suunavad oma reklaampakkumised täpselt sellele sihtgrupile, kes seda tarbib,“ rääkis Rõtov.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Äripäeva juht nimetas teemaveebe unikaalseks tooteks, kus on võimalik pakkuda päevauudist ka väga väikestele sihtgruppidele. „Internet on loonud võimaluse, kus näiteks raamatupidajad või logistikud saavad jälgida ainult neile suunatud uudistevoogu,“ illustreeris Rõtov. Äripäeva äriplaan näeb ette hoogustada investeeringuid teemaveebidesse nii Eestis kui ka teistes riikides. „Loodame juba lähitulevikus oma veebitoodetega üllatada kliente ja jahmatada konkurente,“ märkis Rõtov.
Äripäeva rahvusvahelist veebiprojekti Albert 2.0 juhib Anneli Maidla ning tarkvara strateegiliste lahenduste eest kannab hoolt Neeme Vool. Mõlemad tippspetsialistid olid võtmetegijad ka Äripäeva uue veebi käivitamise ajal aastal 2006.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele