• Jaga lugu:

    Hanke võitnud Merko tütar pressis Lätis raha välja

    Merko Läti tütarfirma Merks võitis konkursi Läti ülikoolihaigla RAKUS hoone renoveerimiseks, kuid keeldus seda raha juurde saamata või ehitusmahtu vähendamata enda pakutud hinnaga tegemast, vahendas portaal rus.db.lv.

    Renoveerimiskonkursi kuulutas möödunud aastal välja Läti tervishoiuministeeriumi arvelduskeskus. Selle võitis Merks. Kuna renoveerimise rahastamisega tekkis raskusi, kuulutati poole aasta pärast välja korduskonkurss ja jälle võitis Merks, pakkudes kõige madalamat hinda.
    Merks lasi seejuures algsest hinnast lausa kolmandiku ehk 700 000 latti alla. Teised pakkujad soostusid hinda alandama vaid kuni 160 000 lati võrra.
    Tellijad said üllatuse osaliseks pärast lepingu allkirjastamist 7. juunil. Haigla juhtkonna sõnul tegeles ehitusfirma mitmete dokumentide kooskõlastamisega, mis ei olnud ehitustööde alustamiseks hädavajalikud.
    "Saime ettepaneku muuta lepingutingimusi, loobuda onkoloogiakeskuse renoveerimisest ja pikendada tähtaegu, kusjuures algselt kokku lepitud summa oleks pidanud jääma samaks," rääkis haiglajuht Viesturs Boka.
    Augustis nõudis haigla taas, ent seekord lepingu katkestamise ähvardusel, et Merks hakkaks ehitustöödega lõpuks pihta. Haigla juurde veeti seejärel ehitusmaterjalid, kuid sellega asi ka piirdus. Merks nõudis raha juurdemaksmist või planeeritud ehitusmahu vähendamist, lubades vastasel korral töö üldse tegemata jätta.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Tõnu Mertsina: jaekaubandus buumib
Jaekaubanduse kasv on tugev ka ilma välisturistideta ja on võtnud eelmise kümnendi finantskriisi eelsete buumiaastate mõõtmed, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Jaekaubanduse kasv on tugev ka ilma välisturistideta ja on võtnud eelmise kümnendi finantskriisi eelsete buumiaastate mõõtmed, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Reklaamituru taastumine kergitas Ekspress Grupi kasumit üle kahe korra
Kasvanud digitellimuste maht ning taastunud reklaamiturg aitasid Ekspress Grupil teenida II kvartalis aasta võrdluses oluliselt rohkem kasumit ning käivet, selgub ettevõtte kvartaliaruandest.
Kasvanud digitellimuste maht ning taastunud reklaamiturg aitasid Ekspress Grupil teenida II kvartalis aasta võrdluses oluliselt rohkem kasumit ning käivet, selgub ettevõtte kvartaliaruandest.
Idufirma lõi kaupluse, mida esmapilgul näha ei ole. Ka Cleveron valmistub tulevikutrendiks
Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
Kas osta või rentida?
Ettevõtete vajadused muutuvad hoogsalt arenevas maailmas väga kiiresti ning viimasel aastal mõjutas seda lisaks ka koroonakriis. Ettevõtted pidid muutunud keskkonnale kiiresti reageerima ja tegema vajalikke muudatusi oma töökorralduses ning näiteks ka arvutipargi haldamine on osutunud paljude jaoks parajaks väljakutseks.
Ettevõtete vajadused muutuvad hoogsalt arenevas maailmas väga kiiresti ning viimasel aastal mõjutas seda lisaks ka koroonakriis. Ettevõtted pidid muutunud keskkonnale kiiresti reageerima ja tegema vajalikke muudatusi oma töökorralduses ning näiteks ka arvutipargi haldamine on osutunud paljude jaoks parajaks väljakutseks.