Edukaim joogitootja saavutas mullu 32protsendise ekspordi kasvu, tänavu on oodata veelgi võimsamat tulemust.
A Le Coqi eksporditurgudest olid kõige paremad Saksamaa ning Taani, müük Eesti turule kasvas kõigele vaatamata eelmisel aastal kaheksa protsenti.
"Eelmise aasta peamine märksõna oli eksport ja ette ruttavalt võib öelda, et ka tänavu tuleb hea ekspordiaasta, vähemalt esimese poolaasta põhjal võib nii väita," viitab ettevõtte juht Tarmo Noop 30-40protsendisele ekspordi kasvule esimesel kuuel kuul.
Kaheksaprotsendine müügi kasv kohalikule turule on vähemalt sama märkimisväärne.
Peaaegu kümnendikune kasv tähendas ka seda, et hõivati konkurentidelt turgu, Noop põhjendab seda hea tootearenduse, turundus- ja müügitööga.
"Müük Eesti turule kasvas kõikides segmentides: õlu, siider, long drink'id, karastusjoogid.
Täiesti uus segment ja ülimalt edukas oli meie jaoks mahlaturule sisenemine. Kaheliitriste mahlade segmendis oleme saavutanud lühikese ajaga domineeriva positsiooni," kommenteerib Noop edukat uut algatust.
Seotud lood
Kiiresti muutuvas ja ebakindlas maailmas vajavad organisatsioonide juhid ja tiimiliikmed pidevat enesetäiendamist. Tallinna Ülikool pakub lisaks
mikrokraadidele juhtimist ja organisatsiooni arengut toetavaid
tellimuskoolitusi, mida on võimalik kohandada vastavalt vajadusele. Koolitused on teaduspõhised ja praktilised. Uusi õpitud teadmisi ja oskusi on võimalik ettevõtte igapäevatöösse rakendada.
Enimloetud
1
Jätkuva kasvuruumiga Eestis avatakse aina uusi ja uusi klubisid
Hetkel kuum
Jätkuva kasvuruumiga Eestis avatakse aina uusi ja uusi klubisid
Tagasi Äripäeva esilehele