• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,57%45 024,78
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,76
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,57%45 024,78
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,76
  • 14.10.11, 15:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suzuki tõrjub Volkswagenit info varjamise pärast

Meediasse on jõudnud info Volkswageni ja Suzuki vahelise tüli tegeliku põhjuse kohta – nimelt pole jaapanlased rahul sellega, et sakslased ei jaga nendega infot hübriidjõuallikatest.
Väidetavalt olid Volkswageni esindajad lubanud teavet hübriidtehnoloogiate kohta Suzukiga jagada, kuid pole seda siiani teinud, vahendas auto24.ee portaali motor.ru.
Nüüd esitas Suzuki Volkswageni esindajatele ultimaatumi, milles nõuab juurdepääsu tehnoloogiatele kahe nädala jooksul. Kui seda ei võimaldata, peab Volkswagen jaapanlaste arvates lepingu rikkumise pärast koostööleppe katkestama ning oma osaluse Suzukis müüma.
Volkswageni pressiesindaja teatas, et ettevõte pole koostöölepet kuidagi rikkunud ning süüdistused on ettevõtte jaoks arusaamatud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuu aega tagasi kerkisid VW ja Suzuki vahelised erimeelsused esmakordselt esile, siis oli nende ametlikuks põhjuseks Suzuki otsus osta mootoreid oma crossoverile SX4 Itaalia autotootjalt Fiat.
Näib, et vaidlused jõuallikatarne ümber olid aga ainult suitsukatteks hübriidtehnoloogiate asjus esile kerkinud erimeelsustele.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele