• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,7%6 646,84
  • DOW 300,45%46 224,78
  • Nasdaq 1,21%22 530,35
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,16
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,7%6 646,84
  • DOW 300,45%46 224,78
  • Nasdaq 1,21%22 530,35
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,16
  • 27.12.13, 15:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Audi püüab luksusautode turul liidrikohta

Volkswagen AG Audi divisjon, mis on maailmas suuruselt teine luksusautode tootja, teatas täna plaanist investeerida aastani 2018 kokku 22 miljardit eurot, et konkurent BMW kinni võtta ja ise turul liidriks tõusta.
Umbes 15,4 miljardit eurot on kavas investeerida uute mudelite ja uue tehnoloogia arendamisse. Audi siht on müüa aastas kaks miljonit sõiduautot ja maasturit (SUV). 1,5 miljoni piir sai täis tänavu, kaks aastat algsest plaanist varem, vahendas agentuur Bloomberg.
"Sihime nüüd otsustavalt oma järgmist teetähist," ütles firma juht Rupert Stadler täna tehtud avalduses. "Sel põhjusel hoiame investeeringute osas jala gaasipedaalil."
VW eesmärk on kümnendi lõpuks BMWst mööda minna ning saada ise maailma suurimaks luksusautode tootjaks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Audi investeerimisplaanid on osa VW kokku 84,2 mld euro suurusest investeeringute kavast, mille eesmärk on globaalsete müüginumbritega edestada Jaapani Toyotat ja USA autotootjat General Motors.
Audi plaanib aastaks 2020 laiendada oma tootevaliku praeguselt 49 mudelilt 60 mudelile. Prognoositud nõudluse kasvu rahuldamiseks laiendab firma tootmisvõimsusi Hiinas, Brasiilias ja Mehhikos lisaks Saksamaal asuvate tehaste kaasajastamisele.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele