Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
10 kõige väärtuslikumat kaubamärki
Vaatamata aktsiahinna langusele ning investorite kahtlusele Tim Cooki innovaatiliste võimete pärast, on Apple kõige väärtuslikum bränd maailmas.
Igal aastal arvutavad BrandZ ja Millward Brown Optimor maailma suurimate kaubamärkide väärtuse. Sel aastal hinnati Apple'i brändi väärtuseks 185 miljardit dollarit, mis on 1% rohkem kui mullu.
Maailma 10 kõige väärtuslikumat brändi ning brändi väärtus on kirjas siin:
1. Apple – 185 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 1.
2. Google – 114 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 3.
3. IBM – 113 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 2.
4. McDonald's – 90 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 4.
5. Coca-Cola – 78 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 6.
6. AT&T – 76 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 8.
7. Microsoft – 70 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 5.
8. Marlboro – 69 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 7.
9. Visa – 56 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal 15.
10. China Mobile – 55 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 10.
Allikas: CNNMoney
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.