Rainer Saad • 21. mai 2013 kell 12:31

10 kõige väärtuslikumat kaubamärki

Vaatamata aktsiahinna langusele ning investorite kahtlusele Tim Cooki innovaatiliste võimete pärast, on Apple kõige väärtuslikum bränd maailmas.

Igal aastal arvutavad BrandZ ja Millward Brown Optimor maailma suurimate kaubamärkide väärtuse. Sel aastal hinnati Apple'i brändi väärtuseks 185 miljardit dollarit, mis on 1% rohkem kui mullu.

Maailma 10 kõige väärtuslikumat brändi ning brändi väärtus on kirjas siin:

1. Apple – 185 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 1.

2. Google – 114 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 3.

3. IBM – 113 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 2.

4. McDonald's – 90 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal:  4.

5. Coca-Cola – 78 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 6.

6. AT&T – 76 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 8.

7. Microsoft – 70 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 5.

8. Marlboro – 69 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 7.

9. Visa – 56 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal 15.

10. China Mobile – 55 miljardit dollaritKoht eelmisel aastal: 10.

Allikas: CNNMoney

Hetkel kuum