• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 18.09.14, 11:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tim Cook tegi rivaalide kohta sarkastilisi märkusi

Apple’i tegevjuht Tim Cook jagas kolmapäeval uute toodete tutvustustamiseks mõeldud kirjas mitmeid kriitilisi kommentaare oma suurte rivaalide kohta.
Apple’i kodulehele kolmapäeva hilisõhtul üles laetud kirjas ütles Cook, et ettevõtte eesmärk on müüa suurepäraseid tooteid, mitte ehitada oma äri üles klientide e-kirjade sisu või veebis surfamise harjumuste müügiga reklaamitellijatele, vahendab CNBC.
„Me ei teeni raha selle informatsiooni pealt, mis teil on iPhone’ides või iCloudis salvestatud. Me ei loe teie e-kirju või sõnumeid, et saada sealt informatsiooni, kuidas ennast teile paremini müüa. Meie tarkvara ja teenused on mõeldud selleks, et teha meie tooteid paremaks. Lihtne ja arusaadav,“ seisis kirjas.
„Mõni aasta tagasi hakkasid internetikasutajad mõistma, et kui veebiteenus on tasuta, siis ei ole sa klient. Sa oled toode. Kuid Apple’is me usume, et hea kliendi mõistmine ei tohiks tulla tema privaatsuse hinnaga,“ lisas Cook.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Apple’i rivaalid, mille hulka kuuluvad Facebook ja Google, pakuvad kasutajatele tasuta teenuseid. Samas on neid tihti kritiseeritud just nende privaatsuspoliitika pärast.
Facebook kasutab oma kasutajate kohta käivat infot reklaamitellijate ligimeelitamiseks. Selle viimane rakendus on vihastanud mõningaid kliente, kuna nõuab Facebooki ligipääsu sõnumitele ja luba Facebookil neid ka ise redigeerida. Google kasutab aga infot individuaalsete pakkumiste tegemiseks ja seetõttu on firma juba mõnda aega kestnud vaidluses Prantsuse võimuga.
Apple on viimasel ajal näinud vaeva, et tugevdada oma teenuste privaatsuspoliitikat. Ettevõte tahab olla kindel, et klientide andmed on kaitstud, kuna soovib liikuda tervishoiu valdkonna turule.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele