• OMX Baltic−0,15%296,79
  • OMX Riga−0,52%914,75
  • OMX Tallinn−0,02%2 026,19
  • OMX Vilnius0,06%1 220,13
  • S&P 500−0,4%6 370,17
  • DOW 30−0,34%44 785,5
  • Nasdaq −0,34%21 100,31
  • FTSE 1000,03%9 312,15
  • Nikkei 2250,05%42 633,29
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,5
  • OMX Baltic−0,15%296,79
  • OMX Riga−0,52%914,75
  • OMX Tallinn−0,02%2 026,19
  • OMX Vilnius0,06%1 220,13
  • S&P 500−0,4%6 370,17
  • DOW 30−0,34%44 785,5
  • Nasdaq −0,34%21 100,31
  • FTSE 1000,03%9 312,15
  • Nikkei 2250,05%42 633,29
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,5
  • 14.04.15, 19:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ameeriklased kulutavad baarides ja restoranides rohkem kui toidupoes

Noored ameeriklased käivad järjest rohkem baarides ning restoranides söömas ning toidupoed jäävad tahaplaanile, vahendab Bloomberg.
Restoran.
  • Restoran.
  • Foto: Bloomberg
Baaride ja restoranide müük on alates märtsist esimest korda toidupoodide omast suurem, selgub USA kaubandusministeeriumi andmetest, mis ulatuvad kuni 1992. aastani.
Muidu igav jaemüügi raport annab aimu, kuidas on muutunud ameeriklaste söömisharjumused. Need andmed viitavad, et toimumas on põlvkondade vahetus ning täisikka jõudnud noored käivad rohkem väljas söömas kui nende esivanemad.
 

Artikkel jätkub pärast reklaami

 
Restoranides ja baarides tarbimine vs toidupoodides tarbimine.
  • Restoranides ja baarides tarbimine vs toidupoodides tarbimine.
  • Foto: Bloomberg
Morgan Stanley novembris avaldatud raporti kohaselt „on noored parema meelega valmis kulutama raha kodust väljaspool oleva toidu peale“.
„Uus põlvkond näeb väljas söömas käimist sotsiaalse sündmusena,“ kirjutab USA Restoranide Assotsiatsioon oma kodulehel. „Nad eelistavad kiirtoidurestorane, kulinaariat ja pitsarestorane kohvikutele ja kõrge kvaliteediga restoranidele. Huvi uute asjade vastu tõmbab neid ka erinevate rahvusköökide juurde.“
Teisalt on vanemad ameeriklased väljas einestamisele järjest vähem kulutamas ning söök ostetakse peamiselt toidupoodidest. 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 25 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele