Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Microsofti uus konverentsiseade maksab 20 000 dollarit
Foto: Merje Laasi, Microsoft Baltikumi personalijuht
Microsoft avalikustas oma seinale kinnitatava videkonverentsi seadme hinna, milleks on 20 000 dollarit; hind teeb seadmest ühe kalleima riistvaratoote ettevõtte toodete seas.
Tellimusi Surface Hub’i ostmiseks saab esitada alates 1.juulist ning firma loodab, et seadmest saab koosolekuruumide üks põhikomponentidest üle maailma. Videolahendus töötab Microsofti uuel operatsioonisüsteemil Windows 10, mis tuleb välja juuli lõpus.Hoolimata krõbedast hinnast, usub Microsoft, et Surface Hub’i ostavad ettevõtted, mis on harjunud kulutama kordi suuremaid summasid konverentsiruumi seadmetele.“Teoreetiline turg võib olla palju suurem kui tegelik turg,” sõnas uuringufirma Forrester analüütik JP Gownder.Ta märkis, et seade ei pruugi kohe ettevõtete seas müügihitiks saada, kuid peaks osutuma populaarseks ettevõtete hulgas, kus koostööl on suur kaal; selliste ettevõtete hulka kuuluvad näiteks tootedisaini või -turunduse ning reklaamifirmad.84 tollise ekraaniga versioon hakkab maksma 20 000 dollarit; väiksem, 55 tollise ekraaniga seadme hinnaks on Microsoft pannud aga 7000 dollarit.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.