Kadi Neemre • 2. oktoober 2015 kell 17:04

Twitter on muutumas sotsiaalseks turuplatsiks

Foto: EPA

Ligi aasta tagasi alustas Twitter oma e-kaubanduse rakenduse testimist ning nüüd on see kasutuseks valmis.

Mikroblogil on nüüdsest “osta kohe” nupp, mis võimaldab kõigil USA edasimüüjatel müüa oma tooteid, digitaalseid kaupu või teenuseid kõigest ühe säutsuga, vahendab CNBC.

Twitteri sõnul on uus rakendus ettevõtet muutmas maailma suurimaks sotsiaalseks turuplatsiks. Twitter püüab müügiprotsessi edasimüüjate jaoks võimalikult lihtsaks teha, integreerides rakendusega kõik peamised e-kaubanduse platvormid nagu Shopify, Bigcommerce ja Demandware.

Twitter loodab, et see aitab kaasa märkimisväärse kasumivoo kujunemisele, kuna ettevõte on viimasel ajal seisnud silmitsi kasutakaskonna kasvu vähenemisega.

“Me näeme Twitterit kui maailma suurimat kanalit, mis võimaldab otseteed kliendini,” sõnas Twitteri kaubandusjuht Nathan Hubbard.

“Kaubamärgid loovad tarbijatega otsesuhteid ning nende suhete loomiseks kasutatakse platvorme. Tihti jääb turustamise osa aga vajaka,” lisas ta.

Hubbard märkis, et nõudlus taolise sotsiaalkaubanduse järele on ülisuur: enam kui 50 miljonit säutsu kuus ütlevad “Ma tahan” või “Ma vajan” midagi. Üle 100 miljoni inimese jälgib Twitteris aga mingit brändi või kaupmeest.”

Kui Hubbardi prognoosid paika peavad, kolivad e-kaubanduse ülekannete miljardid dollarid erinevatesse rakendustesse.

“Järgmine suur asi mobiilides saab olema “osta” nupp. Me oleme selles suunas juba esimesi samme astumas ning selge on see, et peagi on võimalik rakenduste kaudu ka ostelda,” usub Hubbard.

 

Hetkel kuum