• OMX Baltic0,39%296,16
  • OMX Riga−0,28%908,02
  • OMX Tallinn0,41%2 041,42
  • OMX Vilnius0,05%1 203,45
  • S&P 500−1,6%6 238,01
  • DOW 30−1,23%43 588,58
  • Nasdaq −2,24%20 650,13
  • FTSE 100−0,7%9 068,58
  • Nikkei 225−0,66%40 799,6
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,7
  • OMX Baltic0,39%296,16
  • OMX Riga−0,28%908,02
  • OMX Tallinn0,41%2 041,42
  • OMX Vilnius0,05%1 203,45
  • S&P 500−1,6%6 238,01
  • DOW 30−1,23%43 588,58
  • Nasdaq −2,24%20 650,13
  • FTSE 100−0,7%9 068,58
  • Nikkei 225−0,66%40 799,6
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,7
  • 09.11.17, 09:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Transiidikeskus sõlmis Mitsubishiga veelgi parema lepingu

Transiidikeskus teatas, et nende koostöö Mitsubishiga tõuseb uuele tasemele, kui tuleva aasta jaanuarist tõstetakse oluliselt kaubamahte.
Transiidikeskuse juht Vladimir Popov
  • Transiidikeskuse juht Vladimir Popov
  • Foto: Andras Kralla
Muuga konteinerterminalist käib Venemaale Kalugas asuvasse Peugeot-Citroen-Mitsubishi koostetehasesse regulaarne konteinerrong Mitsubishi varuosadega. Tallinnas kohtunud ettevõtete esindajad leppisid kokku, et uuest aastast mahud kasvavad.
Transiidikeskuse juhatuse esimehe Vladimir Popovi sõnul on neile ülioluline, et üks Eesti mahukamaid logistikaprojekte saab sedavõrd positiivse jätku. „Transiidikeskuse ja Mitsubishi ametlik koostöö on kestnud juba viis aastat. Võttes kokku selle perioodi tulemused, võib öelda, et Jaapani partneritega täna kokkulepitud mahu suurenemine näitab, kui edukas on meie koostöö ja et on olemas edasise kasvu võimalus,“ sõnas Popov.
Transiidikeskuse ja Mitsubishi koostöö algas 2012. aasta lõpus, kui käivitati testrežiimis Muuga-Kaluga konteinerrongiliin. Liin avati ametlikult 2013. aasta alguses. Projekti ettevalmistus, eelläbirääkimised Mitsubishiga ja tarneahela katsetamine kestsid kokku 4 aastat.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Transiidikeskuse Muuga konteinerterminalis laaditakse konteinerrongi 40-jalased (2 TEUd) konteinerid autode detailidega, mis liiguvad rongidega Kaluga koostetehasesse. Konteinerrongi sõiduaeg Muugast Kalugasse on ca 2 ööpäeva. Projekti algusest on Muuga konteinerterminalist Kaluga koostetehasesse saadetud enam kui 450 konteinerrongi.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 14 p 17 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele