Eesti suurima tööportaali CVKeskus.ee iga-aastasest uuringust selgus, et ihaldusväärseimaid tööandjaid reastades on tartlaste hinnangute lähtekohad tallinlaste omadest erinevad.
- Foto: Suwan Wanawattanawong
Tartumaa ihaldusväärseim tööandja 2019 on OÜ Playtech Estonia, teise koha saavutas Swedbank AS ja kolmanda Telia Eesti AS. Eesti ihaldusväärseima tööandja 2019 Eesti Energia leiame tartlaste pingereast neljandalt kohalt, kellele järgnevad IT-hiiglased Transferwise ja Skype Technologies. Esikümnesse valisid tartlased veel Tartu Ülikooli, Microsoft Estonia OÜ, Cleveron AS ja Taxify OÜ.
„Uuringust selgub, et Tartumaa töötajad näevad ihaldusväärseid tööandjaid pealinlastest pisut erinevalt,“ ütles CVKeskus.ee Baltikumi kommunikatsioonijuht Henry Auväärt. „Kui Tallinna töötajad peavad kõige olulisemaks karjäärivõimalusi, siis tartlaste jaoks muudab ettevõtte ihaldusväärseks, kui seal pakutakse head töötasu.
Lisaks konkurentsivõimelisele palgale ja karjäärivõimalustele peab Tartumaa töötajate jaoks tööandja looma keskkonna, kus on võimalik end teostada ning kus kõik töötavad võrdselt ühtses ja hoolivas meeskonnas. Samuti on oluline, et tööandja oleks aus ja tööturul hea mainega.“
CVKeskus.ee on Eesti ihaldusväärseimaid tööandjaid välja selgitanud juba kaheksa aastat. Lisaks poolthäältele arvestatakse uuringus ka vastuhääli ehk ettevõtteid, kus töövõtjad töötada ei soovi. Tartumaa parimad tööandjad selgusid teist korda. Ka eelmisel korral, 2017. aastal valisid tartlased ihaldusväärseimaks tööandjaks OÜ Playtech Estonia. Kaks aastat tagasi saavutas aga teise koha Eesti Energia ja kolmanda Telia Eesti AS. Võrreldes 2017. aastaga, on tartlaste pingereast välja langenud SEB Pank AS, Riigimetsa Majandamise Keskus (RMK) ja AS A. Le Coq.
TOP 10 Tartumaa ihaldusväärseimat tööandjat
koht 2019.a. / koht 2017.a. / ettevõte
11OÜ Playtech Estonia
25Swedbank AS
33Telia Eesti AS
42Eesti Energia AS
510Transferwise Ltd Eesti filiaal
64Skype Technologies OÜ
76Tartu Ülikool
8-Microsoft Estonia OÜ
9-Cleveron AS
10-Taxify OÜ
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Enimloetud
1
Portfelli tahtis osta Hans H. Luik
Hetkel kuum
Portfelli tahtis osta Hans H. Luik
Tagasi Äripäeva esilehele