• OMX Baltic0,3%293,29
  • OMX Riga−0,37%907,52
  • OMX Tallinn−0,53%1 933,22
  • OMX Vilnius0,46%1 253,88
  • S&P 500−0,38%6 714,59
  • DOW 30−0,2%46 602,98
  • Nasdaq −0,67%22 788,36
  • FTSE 1000,72%9 551,72
  • Nikkei 225−0,45%47 734,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,67
  • OMX Baltic0,3%293,29
  • OMX Riga−0,37%907,52
  • OMX Tallinn−0,53%1 933,22
  • OMX Vilnius0,46%1 253,88
  • S&P 500−0,38%6 714,59
  • DOW 30−0,2%46 602,98
  • Nasdaq −0,67%22 788,36
  • FTSE 1000,72%9 551,72
  • Nikkei 225−0,45%47 734,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,67
  • 05.09.19, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestlased võivad Saksa autotootjalt raha tagasi küsida

Mitmel tuhandel eestlasel on võimalus minna Volkswageni kontserni jutule ja nõuda oma mitu aastat vana auto eest kogu raha tagasi.
Klauberg Advokaadibüroo juhi Theis Klaubergi sõnul annab Saksamaa kohtupraktika lootust, et petutarkvaraga auto eest saab raha tagasi küsida.
  • Klauberg Advokaadibüroo juhi Theis Klaubergi sõnul annab Saksamaa kohtupraktika lootust, et petutarkvaraga auto eest saab raha tagasi küsida.
  • Foto: Andras Kralla / Äripäev
Tuhanded Eestis sõitvad Volkswageni, Audi, Seati ja Škoda autod kannavad petutarkvara, mis valetab heitgaaside koguse madalamaks. Sellise tarkvaraga autode kordategemine jääb värske muudatuse kohaselt kasutaja kohustuseks - kes seda ei tee, enam tehnoülevaatusest läbi ei pääse. Advokaadid kinnitavad, et on veel teinegi võimalus: pöörduda Volkswageni vastu kohtusse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.25, 16:18
Mis pidurdab elektromobiilsust ja millised on elektriautode laadimisvõimalused? Eksperdi hinnang
Igapäevaselt võib teedel kohata üha rohkem elektriautosid ning praegu on Eestis registreeritud juba üle 10 000 elektrisõiduki. Mõned valdkonna eksperdid prognoosivad isegi, et aastaks 2030 võib elektriautode arv ulatuda 70 000-ni. Tuleb arvestada ka sellega, et alates 2035. aastast ei müüda Euroopas enam sisepõlemismootoriga autosid. Elektrienergia tarbimise hüpe on vältimatu ning spetsialistid kutsuvad juba praegu kinnisvaraarendajaid ja äripindade haldajaid selleks valmistuma.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele