Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kriisiaja trend on tagasi – majaostjatele pakutakse kingituseks autosid
Eelmisest kriisist tuntud müügivõtted on ilmunud ka praegustesse kinnisvara müügikuulutustesse: ostjatele pakutakse kinnisvaraga kaasa nii uusi kui ka kasutatud autosid.
Nii kinnisvaraportaalis kui ka Äripäeva paberlehes ilmunud reklaamis kutsutakse kinnisvarahuvilist üles ostma võtmed-kätte-maja, millele pakutakse 25 000eurost hinnasoodustust ning 12 000 euro väärtuses uut sõiduautot Citröen C3.
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?