• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,12%44 956,16
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,64
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,12%44 956,16
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,64
  • 05.04.20, 18:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nüüd läheb hästi niinimetatud valuvaigisti-firmadel

Lähinädalail on iga investeerimisfondi ja investori tähtsaim ülesanne vaadata otsa oma portfelli firmade olukorrale ja püüda neid aidata, ütles investeerimisfondi Superangel üks asutajaid Rain Rannu.
Ettevõtja ja ingelinvestor Rain Rannu.
  • Ettevõtja ja ingelinvestor Rain Rannu.
  • Foto: Andras Kralla/Äripäev
Rannu sõnul on viimased nädalad näidanud, kuidas noored firmad oskavad kiirelt appi tulla, kui näevad lahendamist vajavaid probleeme. Selliste firmade kohta öeldakse valuvaigisti-start-up'id.

Seotud lood

Saated
  • 03.04.20, 11:55
Rain Rannu: hea investor aitab oma firmat ka rasketel aegadel
Iduinvestor Rain Rannu juttu mööda on koroonakriis pannud iga investorit hoolega oma portfelli kuuluvate ettevõtete käekäiku jälgima, kuid see ei tähenda, et nõndanimetatud kannatlik raha oleks idufirmade jaoks ära kadunud.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.09.25, 11:26
Tervisekindlustus annab tööandjale kätte trumpkaardi
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele