• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,12%6 738,4
  • DOW 301,06%46 678,95
  • Nasdaq 1,48%23 016,4
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,2
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,12%6 738,4
  • DOW 301,06%46 678,95
  • Nasdaq 1,48%23 016,4
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,2
  • 03.04.20, 11:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rain Rannu: hea investor aitab oma firmat ka rasketel aegadel

Iduinvestor Rain Rannu juttu mööda on koroonakriis pannud iga investorit hoolega oma portfelli kuuluvate ettevõtete käekäiku jälgima, kuid see ei tähenda, et nõndanimetatud kannatlik raha oleks idufirmade jaoks ära kadunud.
Ettevõtja Rain Rannu
  • Ettevõtja Rain Rannu
  • Foto: Andras Kralla/Äripäev
„Hea investor on see, kes aitab oma firmat ka siis, kui on rasked ajad,“ ütles Rannu Äripäeva raadio hommikuprogrammis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele