Rail Balticu ehituseks läheb vaja paarsada tuhat rekkatäit ehitusmaterjale
Kuna Rail Balticu ehituseks läheb tohutult ehitusmaterjale, tehakse majandusminstri Taavi Aasa sõnul Lelle-Pärnu raudteelõik korda, et maanteed mitte ülekoormata.
Lelle-Pärnu raudteelõigul hakkab remonditöid tegema taristuehitusettevõte Go Track. Foto: Andras Kralla
Eelmise aasta oktoobris sõlmis majandus- ja kommunikatsiooniministeerium (MKM) Edelaraudtee AS-iga 5,8 miljoni eurose lepingu võimaldamaks eraomandis oleva raudtee korrastamise Rail Balticu ehitusmaterjalide etteveoks. Edelaraudtee korraldatud riigihanke tulemusel remondib taristuehitusettevõte Go Track raudtee Lellest Pärnu kaubajaamani. Remonditöid tehakse 2021. aasta ehitusperioodi jooksul.
Kui Rahvusvaheline Valuutafond (IMF) soovitab riikidel rohkem kulutada ja laenu võtta, siis seda tehakse meeleldi. Kui aga tuleb soovitus võlgasid tagasi maksma hakata ning finantsšokkideks valmistuda, muutub organisatsioon riikide jaoks “pahatahtlikuks,” kirjutab ökonomist, fondijuht ning mitme raamatu autor Daniel Lacalle portaalis Mises Institute.