• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,16
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,16
  • 01.12.22, 15:45

Trükitööstuse analüüs: pakenditootjad kriisidest puutumata, teised otsivad uusi võimalusi

Trükikodade müügitulu taastus mullu küll osaliselt koroonakriisist, kuid jäi siiski aastate 2017–2018 tasemele. Pakenditootjate müügitulu kasvab seevastu pidevalt ega ole kriisidest seni suuremalt pihta saanud, kirjutas ülevaates Eesti Trüki- ja Pakenditööstuse Liidu arendusnõunik Kati Rostfeldt.
Eesti Trüki- ja Pakenditööstuse Liidu arendusnõunik Kati Rostfeldt.
  • Eesti Trüki- ja Pakenditööstuse Liidu arendusnõunik Kati Rostfeldt.
  • Foto: Mari Rostfeldt
Järgneb Rostfeldti kommentaar.

Seotud lood

TOP
  • 01.12.22, 15:22
Trükitööstuse TOPi võitja: keeruline aasta, aga patt oleks kurta
Trükitööstuse TOPi võit läks trüki- ja reklaam­materjalide tootmist korraldavale Grupp Trükiagentuur OÜ-le, mille juhtkond peab 2021. aastat vaatamata hinnatõusudele ja tekkinud paberidefitsiidile heaks taastumisaastaks.
TOP
  • 01.12.22, 12:17
Raamatukirjastajate TOP: staažikad jagasid esikohta
Raamatukirjastajate edetabeli esimest ja teist kohta jäid tänavu jagama kirjastused Pilgrim ja Tänapäev. Esimene tähistab järgmisel aastal 20. tegevusaastat, teisel tuleb peagi 25 aasta juubel.
TOP
  • 01.12.22, 06:00
Trükitööstuse ja kirjastuste TOP 01.12.2022
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele