Trükitööstuse analüüs: pakenditootjad kriisidest puutumata, teised otsivad uusi võimalusi
Trükikodade müügitulu taastus mullu küll osaliselt koroonakriisist, kuid jäi siiski aastate 2017–2018 tasemele. Pakenditootjate müügitulu kasvab seevastu pidevalt ega ole kriisidest seni suuremalt pihta saanud, kirjutas ülevaates Eesti Trüki- ja Pakenditööstuse Liidu arendusnõunik Kati Rostfeldt.
Trükitööstuse TOPi võit läks trüki- ja reklaammaterjalide tootmist korraldavale Grupp Trükiagentuur OÜ-le, mille juhtkond peab 2021. aastat vaatamata hinnatõusudele ja tekkinud paberidefitsiidile heaks taastumisaastaks.
Raamatukirjastajate edetabeli esimest ja teist kohta jäid tänavu jagama kirjastused Pilgrim ja Tänapäev. Esimene tähistab järgmisel aastal 20. tegevusaastat, teisel tuleb peagi 25 aasta juubel.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.