• OMX Baltic0,23%300,7
  • OMX Riga0,01%893,08
  • OMX Tallinn−0,09%2 066,85
  • OMX Vilnius0,34%1 206,56
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,13%8 811,54
  • Nikkei 225−0,56%39 587,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,4
  • OMX Baltic0,23%300,7
  • OMX Riga0,01%893,08
  • OMX Tallinn−0,09%2 066,85
  • OMX Vilnius0,34%1 206,56
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,13%8 811,54
  • Nikkei 225−0,56%39 587,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,4
  • 01.10.16, 12:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fännid viivad ettevõtet edasi

Ettevõttesisesed fännid aitavad ettevõttel saavutada paremaid tulemusi, kirjutab Aeternumi turundusspetsialist Mihkel Suurkaev.
Mihkel Suurkaev
  • Mihkel Suurkaev
  • Foto: Erakogu
Iga organisatsiooni kultuuri kujundavad selle inimesed ise – juhid, üksuste juhid, meeskondade juhid kuni redeli viimaste töötajateni välja.
Organisatsiooni siseelu on täpselt nii tugev või nõrk kui selle nõrgim lüli. Mis aga ei tähenda seda, et tunnetuslik nõrgim lüli ka tegelikult seda on. Küsimus on pigem vaatenurgas ja lähenemises. Kõikide töötajatega ei ole võimalik suhelda ühtemoodi, neid motiveerida ning võrrelda otseselt teiste töötajatega. Kõik töötajad erinevad.
Mida personaalsemalt neile läheneda, seda paremaid tulemusi nad esitlevad. Kuidas läheneda töötajatele? Alustage mentorlusest, jagage kõikide töötajate vahel ära ettevõttesisesed mentorid ning ärge unustage, et mentor ei ole mitte ülemus, vaid üks ühele kohtumistel võrdne vastane. Kuid mentorluse saladus on kohtumised ja nende korrapärasus.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mentorlus on parim viis töötajale lähenemiseks – saate teada töötajate murekohad, kuhu nad jäävad toppama, mis neid takistab ühe või mitme tegevuse tegemisel või millised on nende eesmärgid. Seeläbi suudate innustada ning aidata oma töötajat just sellisel viisil, nagu tema seda ootab või eeldab. Mida paremini tunneb ennast töötaja ettevõttes, seda suurem ettevõtte fänn ta on.
Parem organisatsioonikultuur kasvab fännibaasiga. Mida see endast kujutab? Kui ettevõtte töötaja on ettevõtte fänn, siis kannab ta iga päev samu väärtusi ning tõekspidamisi, mida kannab ka ettevõte. Töötaja ei ole enam ettevõttes üks osa, vaid osa ühest ettevõttest. Mida rohkem on ettevõttesiseseid fänne, seda parem on ka kultuur, seda suurem on töötajate motivatsioon ning seda paremad on tulemused.
Allikas: Aeternumi blogi
Autor: Mihkel Suurkaev

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 9 p 22 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele